Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsemppiä kaivataan ja paljon,!!!!

Vierailija
15.05.2014 |

Olen juonut vuoden päivät , ja nyt lapsi tulosa kotiin kesäksi .

Lapsukainen on opiskellut toisella paikkakjnnalla ja ei tiedäettä äotistä tulut juoppo....

Juomiseni on ollut jokapäiväistä ja nyt pelottaa etä kuinka voin lopettaa? Lapseni luulee että olen raitis..... elikkä eitiedä nuomisesgani mitään...: 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole raitis kun hän tulee käymään ja mene hakemaan alkometri kaupasta jolloin ITSE tiedät olevasi selvinpäin! Tämä helpottaa omaa tietämystäsi sinun kännin tilanteestasi. Kun tiedät että alle 1 promille ja krapula semmoinen perkele auttaa siivoaminen ja kahvi (rööki varmasti sinun tapauksessasi). Alkometri auttaa sinuakin tietämään päihtymyksesi määrän kun joudut tapaamaan häntä ja pystyt valikoimaan tapaamiset. Ei tarvitse pelätä kuinkahan kännissä mä oon tyyppisiä tapaamisia. Pää heiluu varmasti vuosien ryyppäämisien jälkeen ja turvaa tuo se että tiedät itse olevasi selvinpäin, 3 promillen känni lähtee suhteellisen nopeasti pois muttei kivuttomasti. Pidä se piillossa ja käyttäydy suht normaalisti jos vielä voit ja älä tuhoa sitä kuvaa mikä hänellä on sinusta. Me kaikki kuollaan kuitenkin mutta älä jätä hänelle sitä huoltä että juot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi