Estäkää mua tekemästä typeryyksiä!!
Olen netissä (!) tavannut ikäiseni pojan/miehen/(miksikä ikinä 19-vuotiasta sanotaan), jonka kanssa haluaisin tavata kun vaikuttaa mukavalta ja omaa samanlaisen huumorintajun kuin minä. Ongelma on se, että hän asuu Keski-Suomea vähän idempänä ja itse asun länsirannikolla. Olen menossa kuun lopusta Helsinkiin ja ehdotin hänelle, että voisimme tavata siellä, mikä sopi hänelle. Olen yötä siellä, ja niin hänkin haluaa olla, ongelmana on vain se, että hänellä ei ole yöpaikkaa, joten hän pyysi, että voisiko hän tulla kanssani hotellihuoneeseeni... Tää ei välttämättä mua oikein houkuttele, koskaan en ole häntä tavannut enkä kauhean kauaa ole hänen kanssaan netissäkään jutellut (pari viikkoa), joten en tiedä olenko seuraavana aamuna paloittelusurman uhri vai onnellisesti rakastunut, netissä kun voi olla mitä vain. Tästä huolimatta tosiaan haluisin tavata hänet, mutta en kyllä kehtaa vaatia häntä hankkimaan oman hotellihuoneen tai nukkumaan autossa. :D Tapaaminen houkuttelee pikaisuudesta huolimatta. Olen 18-vuotias.
Kommentit (58)
Jos hän on järkevä hän ymmärtää kyllä kun sanot että turvallisuussyistä et voi luvata hänelle yöpymispaikkaa huoneestasi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:37"]
Jos hän on järkevä hän ymmärtää kyllä kun sanot että turvallisuussyistä et voi luvata hänelle yöpymispaikkaa huoneestasi.
[/quote]
no kun hurmiossa hänelle jo lupasin että voi yöpyä huoneessani, miten voin nätisti sanoa että hankkisi oman huoneen.. ilman että vaikuttaa siltä että epäilisin häntä raiskaajaksi tms. toisaalta olis se kyllä outoa olla samassa hotellissa mutta eri huoneissa..
- AP
Pelkosi siitä että nolaat itsesi on nyt siirempi kuin pelkosi että sinulle voisi tapahtua jotain pahaa?
Nyt järki käteen.
Haluat seksiä ja seikkailua ja se on hyvä juttu, mutta ÄLÄ OTA TURHIA RISKEJÄ!
Runkkaa, osta seksileluja, lue mitä tahansa romanttista materiaalia, mutta tutustu ensin ihmiseen.
Et voi tietää lillainen hullu sinulla on kyseessä. Tutustu rauhassa, tapaile ja katso sitten kutsutko kotiisi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:52"]
Pelkosi siitä että nolaat itsesi on nyt siirempi kuin pelkosi että sinulle voisi tapahtua jotain pahaa?
[/quote]
kehtaaminen ja itsensä nolatuksi tunteminen on eri asioita. Pelkään ehkä sitä että hän loukkaantuu sanomastani, jos siitä saa vaikutelman että epäilen häntä kauheuksista. Kuka syyttelystä nyt tykkäisi. Mulla on siis vähän huono taipumus sanoa mitä sylki suuhun tuo, ja tässä tapauksessa pitää pohtia miten asian ilmaisen..
-AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:56"]
[/quote]
kehtaaminen ja itsensä nolatuksi tunteminen on eri asioita. Pelkään ehkä sitä että hän loukkaantuu sanomastani, jos siitä saa vaikutelman että epäilen häntä kauheuksista. Kuka syyttelystä nyt tykkäisi. Mulla on siis vähän huono taipumus sanoa mitä sylki suuhun tuo, ja tässä tapauksessa pitää pohtia miten asian ilmaisen..
-AP
[/quote]
No voi vittu. Olet juurikin niin nuori ja tyhmä.
Jonkun miehen loukattu ego on nyt kuitenkin todella pieni juttu. Sun pitää suojella itseäsi koska ei sitä kukaan muukaan tee!!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:55"]
Nyt järki käteen.
Haluat seksiä ja seikkailua ja se on hyvä juttu, mutta ÄLÄ OTA TURHIA RISKEJÄ!
Runkkaa, osta seksileluja, lue mitä tahansa romanttista materiaalia, mutta tutustu ensin ihmiseen.
Et voi tietää lillainen hullu sinulla on kyseessä. Tutustu rauhassa, tapaile ja katso sitten kutsutko kotiisi.
[/quote]
Niin... Kyllä mielummin myöhemmin tapaisin hänet, mutta tämä vain olis hyvä mahdollisuus tavata. Varsinkin kun hän pyysi mua erääseen kaksipäiväiseen tapahtumaan kotiseudulleen, niin haluaisin tavata hänet ennekuin matkustan pitkän matkan viettämään hänen ja hänen kaveriporukkansa kanssa aikaa.
Ja joo, riskihän se yö olisi, mutta kun haluaisin viettää hänen kanssaan päiväseltään aikaa.. :S
-AP
Et sä voi tuoda sinne hotelliin mitään ylimääräisiä asukkaita. Huone on vain sille, joka on sen varannut ja maksanut.
Olisko jotain retkeilymajatyyppistä halpaa majoitusratkaisua, jossa makuusalit? Voisitte päivällä tutustua, mutta jos tyyppi ei nappaa yhtään, olosuhteetkin estää jo toiveet intiimimmästä kohtaamisesta. Jos osoittautuu kovaksi, sit uusia treffejä sopimaan.
Mä en ehkä niinkään pelkäisi paloittelusurmaa kuin jo sitä, miten kiusallista olisi joutua viettämään väkisin vielä yökin yhdessä, jos tavatessa huomaa ensimmäisen 10 min aikana ettei livenä tulekaan yhtään juttuun tai koe toista ollenkaan viehättävänä. Toi ei vaan ole yhtään hyvä idea.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:05"]
Et sä voi tuoda sinne hotelliin mitään ylimääräisiä asukkaita. Huone on vain sille, joka on sen varannut ja maksanut.
Olisko jotain retkeilymajatyyppistä halpaa majoitusratkaisua, jossa makuusalit? Voisitte päivällä tutustua, mutta jos tyyppi ei nappaa yhtään, olosuhteetkin estää jo toiveet intiimimmästä kohtaamisesta. Jos osoittautuu kovaksi, sit uusia treffejä sopimaan.
Mä en ehkä niinkään pelkäisi paloittelusurmaa kuin jo sitä, miten kiusallista olisi joutua viettämään väkisin vielä yökin yhdessä, jos tavatessa huomaa ensimmäisen 10 min aikana ettei livenä tulekaan yhtään juttuun tai koe toista ollenkaan viehättävänä. Toi ei vaan ole yhtään hyvä idea.
[/quote]
Hänellä kuulemma on veli espoossa vai vantaalla, en nyt just muista, niin mietin että jos saisin hänet patistettua sinne vaikka siitäkin välimatkaa tulee. Silloin ei tarvitsisi kärsiä jos ei natsaa. Mulla kun on kokemusta tälläsestä extreme-akwardista tilanteesta, silloisen poikaystäväehdokkaan kanssa istuin autossa yhteensä kaksi tuntia. voin kertoa että puheenaiheet loppuivat.
- AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:56"]
[/quote]
-AP
[/quote]
No voi vittu. Olet juurikin niin nuori ja tyhmä.
Jonkun miehen loukattu ego on nyt kuitenkin todella pieni juttu. Sun pitää suojella itseäsi koska ei sitä kukaan muukaan tee!!
[/quote]
Tiedän olevani nuori ja vielä enemmän tiedän olevani tyhmä. Vaikka toteuttaisin tämän niin se ei ole missään nimessä tyhmintä mitä olen koskaan tehnyt. Ei edes lähellä sitä.
-AP
No jos se jostain keskisuomesta tulee Helsinkiin, ei toi matka Espooseen tai Vantaalle varmaan siinä enää paljoa tunnu?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:14"]
No jos se jostain keskisuomesta tulee Helsinkiin, ei toi matka Espooseen tai Vantaalle varmaan siinä enää paljoa tunnu?
[/quote]
Niin, täytyy ehdottaa hänelle. Kerronko hänelle suoraan tyyliin turvallisuussyistä vai voinko jollain muulla tavallla ilmaista asian?
-AP
Eli kundi tulee sua varten Helsinkiin, olet luvannut sille yöpymispaikan hotellihuoneestasi, ja nyt sitten mietit miten ilmoittaa kundille ettet haluakaan häntä hotellihuoneeseesi yöpymään. Jos tuo kundi oikeasti parin viikon nettituttavuuden takia on valmis matkustamaan Helsinkiin ja hankkimaan itselleen yösijan jo kerran lupaamasi hotellihuoneen sijaan, niin aika vässykkä kaveri on =D Luulisi nuoren sällin löytävän seuraa vähemmälläkin vaivalla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:19"]
Eli kundi tulee sua varten Helsinkiin, olet luvannut sille yöpymispaikan hotellihuoneestasi, ja nyt sitten mietit miten ilmoittaa kundille ettet haluakaan häntä hotellihuoneeseesi yöpymään. Jos tuo kundi oikeasti parin viikon nettituttavuuden takia on valmis matkustamaan Helsinkiin ja hankkimaan itselleen yösijan jo kerran lupaamasi hotellihuoneen sijaan, niin aika vässykkä kaveri on =D Luulisi nuoren sällin löytävän seuraa vähemmälläkin vaivalla.
[/quote]
Nii-i. Olisin hänet päästänyt huoneeseeni, ellei järjen valo olisi syttynyt, että hetkonen mitä tuli luvattua. Onneksi tässä on vielä pari viikkoa aikaa järjestellä asioita. -AP
Oletko hiukan epätoivoinen....? TUo viestisi aiemmasta poikaystäväehdokkaasta.... Jos ajattelet nyt tätäkin tyyppiä poikaystäväehdokkaana, niin miten välimatka tulevaosuudessa...? Ja jos vaikka etsit vain panokaveria, nin luulisi sellaisenkin löytyvän lähempänä....
Ilmoita jätkälle että olet miettinyt asioita, ja että nyt tuntuukin siltä että tuli luvattua liikaa. Sano että ymmärrät hyvin jos hän ei haluakaan tulla Helsinkiin kun ei pääsekään yöksi huoneeseesi, mutta että et voi nyt luvata että tämä järjestley on toimiva ratkaisu.
Ei kannata. Elämässä on niin paljon parempiakin asioita kuin poikaystäväkandidaatit tai seurustelu. Sitä paitsi olet vielä teini, eighTEEN :)
Menette samaan huoneeseen ja harrastatte villiä seksiä monta päivää putkeen. Naitte kuin kaniinit. Kuvaatte tietysti kaiken videolle ja laitatte nettiin! Sitten minä runkkaan sille! Kiitos jo etukäteen.
Nyt kyllä jäi viesti ihan kesken. Tarkoitus siis oli kysyä teiltä, oi viisaat mammat, että onko järkevää tavata hänet (tai siis tyhmäähän tässä on se yöpymisosuus)? mielipiteitä ? :)
-AP