Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni sairastastavani anorexiaa

Vierailija
15.05.2014 |

Eikä oikeen osannut ottaa asiaa tosissaan ennen kuin vanhempia asioita otin esiin... Olen sairastanut (oman tietämykseni mukaan) noin 7 vuotta ja käski painua hoitoon lasten huostaanotonkin uhalla. En tiedä mitä teen :'( Nyt kaduttaa että edes avauduin sille. Nyt on olo "anteeksi että olen olemassa".. Nytkin ilman iltapalaa nukkumaan enkä taas masiksessa syö kahteen päivään muruakaan, voi hyvää päivää kun en voi tälle mitään ja olen lähes jo kolmikymppinen!! Oon niin lihava ja halveksittava etten tiedä miten edes pienet lapseni pitävät mut hengissä :'( Vittu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt taatusti soittelee tuolla mun anopille uusimmst juorut kun itse on sormi suussa! Fuck.... Ollaan oltu yhessä ~6v. Ap

Vierailija
2/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon osannu otsikonki kirjoittaa oikein! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi! :( Kyllä se siitä!

Vierailija
4/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hoito ole huono ajatus. Jospa heti huomenna varaisit lääkäriajan.

Vierailija
5/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:33"]Eihän se hoito ole huono ajatus. Jospa heti huomenna varaisit lääkäriajan.

[/quote]Mitä se hoito tarkoittaa?? Ap

Vierailija
6/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:33"]Eihän se hoito ole huono ajatus. Jospa heti huomenna varaisit lääkäriajan.

[/quote]Vaikka juttelua..

Vierailija
7/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:34"]

[/quote]Vaikka juttelua..

[/quote]Esim? Mitä siitä seuraa? Mun lapset niin pieniä etten uskalla.. Ap

Vierailija
8/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta olette olleet yhdessä ja 7 vuotta olet sairastanut anoreksiaa? Kuinka sä et ole kertonut tästä aikaisemmin tai kuinka miehesi ei ole sitä ennen huomannut?

Vierailija
9/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oletkin ulkopuolisen avun tarpeessa? Anorektikoista sairauden aiheuttamiin komplikaatioihin kuolee wikipedian mukaan noin 10 %. Jos et pysty pitämään huolta itsestäsikään, miten sitten lapsista?

Vierailija
10/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Mietin että mieheni on tyhmä ja nyt miettii hänkin samaa taatusti. Miten olen niin monen lapsen jälkeen näinkin laiha.. Ja nyt juoksutreenit alkanut (vauva 2,5kk). Lapset huolehdin, he tarvitsevat 5x ateriaa päivässä, ovat pieniä viattomia elämän pyörteisiin.. En tiedä mitä helvettiä teen itteni kanssa. Ap

Vierailija
11/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et tiedä, mitä teet itsesi kanssa, niin eikö se tarkoita, että voisit hyötyä ulkopuolisen kanssa juttelusta. Ei sinua mihinkään osastolle napata, jos sellaista pelkäät.

Vierailija
12/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mieluummin niin, että juuri lasten takia sinun pitää uskaltaa hankkia apua. Että lapsilla olisi hyvinvoiva äiti. Lapset kun kasvavat, hekin alkavat kiinnittää huomiota syömisiisi ja ottavat mallia kaikesta mitä teet.

Vierailija
13/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huostaanottoa tms. pelkäät, niin älä pelkää. Tuollainen ei todellakaan riitä perusteeksi millekään lastensuojelun toimille. Tsemppiä...

Vierailija
14/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo vakavalla aiheella. Mene itseesi ap ja kysy miksi tälläinen?

Vierailija
15/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä sentään raskausaikoina söit enemmän? Montako lasta teillä on, puhut useammasta?

Vierailija
16/16 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin entisena anorektikkona sanoa, etta tama haiskahtaa provolta aika voimakkaasti. Miehesi olisi sitapaitsi huomannut jo kuuden vuoden aikana kuinka luinen olet, ja kuinka vahan syot. Aihe on todella vakava, ja ei todellakaan mikaan leikin aihe......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi