Uusi mies, seksi hermostuttaa!
Siis löysin aivan ihanan miehen, oon ihan älyttömän rakastunut, hän myös, kylmiä väreitä menee kun kuvittelen mitä kaikkea haluaisin hänen kanssaan tehdä, hän haluaisi myöskin harrastaa seksiä. Mutta... En uskalla! Pelkään että hän torjuu minut ihan täysin nähtyään mut alasti. Olen hieman ylipainoinen, en mikään löllerö mutta varaa olis vähän antaa pois. Tää ei mua niin huoleta, onhan vaatteet päälläkin helppo tehdä arvio siitä mitä kokoluokkaa toinen on. Pahinta on se, että rintani ovat lievästi tubulaariset. B-kuppi eli eivät ole mitenkään pienet, mutta mun nännit on ihan kauheat! Sellaiset pulleat ja yök.. Kovettuneena näyttävät tosin ihan normaaleilta, mutta muuten ovat sellaiset oikeat vaahtokarkit. Vihaan mun rintoja ja pelkään että mies ne nähdessään räjähtää nauruun tai säikähtää tai jotain.. Ei ole kyllä yhtään sellainen, oikein herttainen ja hyväksyvä, mutta silti pelottaa mitä hän tuumaa. Exät eivät tosin ole tissejäni mitenkään kommentoineet, ei heitä näyttänyt haittaavan, mutta silti pelottaa. Epävarma olo. Haluan olla hänen kanssaan mutta olen epävarma. Enkä kehtaa oikein ennen aktiakaan ottaa puheeksi että "Niin muuten, mun tissit on sitten aika rumat. Just a fair warning."
Kommentit (2)
Sellaset vaahtokarkkinännit on just ihanat <3
Anna mennä ;)