Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin pudottaja Hanna

Vierailija
14.05.2014 |

Voi jeesus, mikä valittaja. Aina on jossain muussa jotain vikaa, milloin "väärä asenne" löytyy Mikolta, Merjalta, Katilta... Aina joltain muulta kuin nirppanokalta itseltään. Niin hapanta naamaa näytti, kun jäi polkupyörä saamatta. Voi jeesus... (Katsomosta katsoin jakson, ei olisi kannattanut).

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television ankein ämmä.

Vierailija
2/18 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ärsyttävä kitisijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että Hanna kitisi siitä kun Merja luovutti ilmapallokilpailussa pelastaakseen Aatun painorangaistukselta, mutta Hanna oli vaan iloinen kun oma veljensä luovutti antaakseen Hannalle painoedun.

Vierailija
4/18 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vastenmielinen ja ärsyttävä tyyppi (ohjelman perusteella ainakin). Niin kuvottavan tekopositiivinen, tekee tästä "asenteesta ja tsempistä" numeron, vaikka pullanaamassa suupielet on kuitenkin koko ajan alaspäin ja valivalivalivali kuuluu joka insertissä. Mun ehdoton inhokki kisassa ja todellakin toivon, että Aatu veis tän kisan. Sekös tätä laardileidiä harmittais! :D

Yök, yök ja vielä kerran yök, mikä tyyppi!!

Vierailija
5/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen ohjelmaan osallistunut luulisi tänäpäivänä tietävän, että ohjelmat todella tehdään noin.
Eli jos et koko ajan suolla suustasi moitetta, niin ohjelmaa ei voi leikata niin, että vaikuttaisi että moittisit koko ajan jotakin.
Vaikka tämän asian koko ajan tiedostaa, niin kyllä silti kilpailijoista huokuu tietynlainen asenne, ihan ilmeissä, eleissä, miten suhtautuvat toistensa suorituksiin, miten onnittelevat toisiaan tai jättävät sen tekemättä jne.

On ikävää, että Hannan maine on ohjelman takia jokseenkin pilalla, mutta kyllä hän valitettavasti aivan itse on asiaan syypää. Vaikka haastattelija kysyisi mitä, niin reilu ihminen ei ilkeilemällä vastaa!.

Vierailija
6/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Onneksi tämä idiootti, kiero ja omahyväinen kiusaajalehmä putosi!! :)) JES!

Vierailija
7/18 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole ainoa, jota tuo Hanna ärsytti. Musta jotenkin hyvä toi lähtökommentti: "Finaalikolmikko on hyvä, Ihanaa että Teemu ja Emmi on siellä." :D Mites se Aatu? Harvoin on jotenkin noin jakautunutta toi porukka.. Hirvee Aatu-vastustus. Mut muut sentää välillä kehuu Aatua. Mut ei Hanna. Jotenki sellanen pikkuprinsessa-fiilis tulee siitä. :D

Vierailija
8/18 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA NAINEN <3

T-Varattu mies

Vierailija
9/18 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hanna on räväkkä, sanavalmis tyttö. Välillä suusta pääsee tyhmiä sammakoita, mutta välillä sieltä tulee positiivista ja hauskaa juttua.

Vierailija
10/18 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttävä kitisijä, selvä kiusaajatyyppi muutenkin. Ja itse tietysti täydellinen.

Vierailija
11/18 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttävä kitisijä, selvä kiusaajatyyppi muutenkin. Ja itse tietysti täydellinen.

Vierailija
12/18 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti ja suloinen on kyllä kasvoiltaan. Ja jotenkin ihana suhde veljensä kanssa. Mutta muuten ärsyttävä ylimielinen valittaja.

Vierailija
13/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea ylimielinen kaksinaamainen valittaja. Naurettavaa että ei itse sitä tajua. Viime jaksossakin oli Teemun kanssa kunnon suunnitelmat kuinka saada Aatu tiputettua pois kisasta seuraavassa punnituksessa, ja sitten seuraavassa lauseessa sanoo, että ei itse aio ryhtyä mihinkään likaiseen peliin, että onneksi ei ole sellainen.. Siis VOIKO idiootimpaa olla?

Ja sitten alkujaksoissa itku ja kitisi kun kukaan ei rakasta, ja itse ei rakasta itseään, on huono itsetunto ja elämässä ei mitään ilon aihetta. Noh, ne muutamat kilot humahtikin ihan kunnolla kusena hattuun ja nyt on itse niin täydellinen, mutta niinhän se on, että siitähän sitä pitää hankkia pönkitystä itsetuntoon jos itsestä ei  oikeasti ole mihinkään eli muiden haukkumisesta. Aatu ja Merja olivat aivan ihana ja rehellinen pari, ja toivon Aatun voittavan koko kisan!

Vierailija
14/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ne pudottaisi Aatun jos päsisivät äänestämään, koska on pahin vastus! Mutta eivät siis aio alkaa sen kummemmin pelailemaan, sitähän se likaisen pelin välttäminen tarkoitti.

Näissä ohjelmissa täytyy muistaa se, että ohjelmat leikataan aina tietyllä tavalla, ja leikkaukset tehdään haastatteluista. Siis ne, mitä kilpailijat puhuu, on vastauksia haastattelijan kysymyksiin ja niitä sitten leikataan niin että saadaan viihdytäävä tv-ohjelma. Usein ihmisille laitetaan joku rooli, jonkun sanomisista näytetään niitä negatiivisia pätkiä ja jonkun toisen sanomisista positiivisia. Näin saadaan ärsyttävä negatiivinen valittaja ja ihanan positiivinen tyyppi.

Vierailija
15/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lyödäänkö vetoa, että finaalissa katsojien "inhokki", ja "suosikki", joista jälkimmäinen voittaa, ja kansa on tyytyväinen. Niin näitä ohjelmia tehdään.

Vierailija
16/18 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:25"]

Mielestäni Hanna on räväkkä, sanavalmis tyttö. Välillä suusta pääsee tyhmiä sammakoita, mutta välillä sieltä tulee positiivista ja hauskaa juttua.

[/quote]

Me ollaan varmaan katottu eri ohjelmaa.

Vierailija
17/18 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tätä mieltä Hannasta. Olen katsonut koko kauden ja pidin Hannasta todella paljon. Aluksi hän oli vähän ujo, mutta loppua kohden rohkaistui. Eikä hän minun mielestäni valittanut sen enempää kuin muutkaan, jokainen valitti vuorollaan. Aatu-negaation ymmärsi sen kautta, että hän oli niin pitkään eri joukkueessa ja teki todella kovaa tulosta kaiken aikaa oli ns. liian suuri ennakkosuosikki. Toivoin todella, että Hanna olisi pääsyt finaaliin. 

Vierailija
18/18 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:39"]

Ihanaa etten ole ainoa, jota tuo Hanna ärsytti. Musta jotenkin hyvä toi lähtökommentti: "Finaalikolmikko on hyvä, Ihanaa että Teemu ja Emmi on siellä." :D Mites se Aatu? 

[/quote]

No ihan sama tuli kyllä mieleen kun tuon katsoin. Aatu on ollut reilu alusti asti toisin kuin Hanna joka valitti koko ajan etenkin Aatusta ja Merjasta, jotka eivät pahaa sanaa Hannasta sanoneet.