Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEE!!!! 1.1.2014 97kg, nyt 82kg, -15kg!!!!

Vierailija
14.05.2014 |

Jippii, olen niin iloinen!!

Vielä 10 kiloa pois, ja olen tavoitteessani. (pituus 178cm)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jokaisen on löydettävä se oma tapansa millä voisi elää lopun elämänsä. Mulla olikin tuossa yksi syy miksi valitsin karppaamisen, että siinä käytetään mahdollisimman puhdasta ja vähän käsiteltyä ruokaa, se on kaloreita tärkeämpää mulle ja rasvapelko on ihan turha, pelkällä rasvalla kukaan ei liho vaikka söisi kilon voita päivässä, lihominen on rasvan ja hiilarien samanaikaisen käytön tulos. Kohta puolivuotta karppausta takana ja kaikki arvot priimaa. Enkä ole mikään ketokarppi, hiilarit pidän n. 50g pvä, mielellään vähän alle. Tämä on tähän mennessä ainakin ollut hyvä tahti :) T: 10 ja 18

Vierailija
2/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps.kerrotko niitä kirjojen nimiä? Tosin mulle just suositeltiin vähärasvaista diettiä,kun sokeri arvo oli noussut vuoden takasesta, vaikka painoa tippunut kivasti.. Tuo puhdas ja vähän käsitelty kiinnostaa nimittäin. (itse muutekseen -flunssassa niiin ei järki kulje- tajusin juuri, et syön vain ruisleipää, sitäkin n. 2 viipaletta päivässä, eli jotain  vähähiilari diettiä yritän nyt ylläpitää). Mutta verensokeri oli 6,7 (muistaakseni), joten en oikein tiedä, uskallanko kokeilla karppausta. Äidin kaveri laihtui karppauksella 10kg, ja pystyi lopettaa ((tai ainakin vähentää) insuliini lääkitystä. (saikohan tästä selvää, kun pää tukossa ;) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee takasi korkojen kera.

Vierailija
4/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
5/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hienoa työtä!

Vierailija
6/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Loistava suoritus.

Vierailija
7/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ei muuten tule takaisin, maltillisella tahdilla olen muuttanut koko ruokailutottumukseni, tämä on ollut kaikkea muuta paitsi laihdutuskuuri, tämä on ollut elämänmuutos :)

ap

Vierailija
8/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ei muuten tule takaisin, maltillisella tahdilla olen muuttanut koko ruokailutottumukseni, tämä on ollut kaikkea muuta paitsi laihdutuskuuri, tämä on ollut elämänmuutos :)

ap

Vierailija
9/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kerro, miten teit ?

Vierailija
10/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Hienoa :) Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
11/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa millä tapaa? itse olen karpannut tammikuusta lähtien jolloin olin vielä raskaana, synnytyksen jälkeen (10.3-14.5) -8,7kg, vielä 20kg jäljellä ja helmikuuhun mennessä meinaan sen saavuttaa kun tulee 30v täyteen :)

Vierailija
12/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin annoskokoja, vaihdoin kevyempiin ja vähäkalorisempiin vaihtoehtoihin, kuten tahdista näkyy, niin hitaasti, mutta varmasti ovat kilot kadonneet :)

En todellakaan ole tehnyt mitään ihmetemppuja, syön samanlaista ruokaa kuin ennenkin, mutta tosiaan, nykyään ymmärrän jo kaloreista jotakin - hiilareista, proteiineista jne, en edelleenkään tiedä mitään.

Herkkuja sallin itselleni kerran viikossa, ja seuraavana päivänä taas takaisin terveelliselle linjalle.

ap

Vierailija
13/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeetahan tuo on eikä hidasta!

Vierailija
14/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa onnittelut :)

Vierailija
15/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö aikaisemmin miten huonosti siis?

Itse vetelin JOKA ilta karkkia, suklaata, paljon voileipiä,katoin tuoremehua pitkin päivää.

2 krt vko mäkkiateria.

Sipsejä joka viikko...

Pelkästään nämä yllämainitut pois jättämällä lähti 2 viikossa 5 kg

Vierailija
16/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö aikaisemmin miten huonosti siis?

Itse vetelin JOKA ilta karkkia, suklaata, paljon voileipiä,katoin tuoremehua pitkin päivää.

2 krt vko mäkkiateria.

Sipsejä joka viikko...

Pelkästään nämä yllämainitut pois jättämällä lähti 2 viikossa 5 kg

Vierailija
17/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Onnea!

Vierailija
18/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikaisemminkaan mitenkään superhuonosti syönyt, noin niinkun ravitsemuksellisesti, mutta annoskoot olivat sellaista peltotyömiehen luokkaa :)

Ja herkkuja meni useammin kuin kerran viikossa, ei nyt joka päivä kuitenkaan.

Ja nro 12, mielestäni hidasta, 20 vkoa ja 15 kiloa - saattaa toki olla, että vertaan vaan "Suurimman pudottajan" lukemiin

Vierailija
19/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, muuten ok, mut omaan korvaani särähti tuo kevyttuotteet, tiesitkö että jos söisit jogurtit, juustot ym rasvaisena versiona niitä tulisi syötyä määrällisesti vähemmän koska tulet kylläiseksi pienemmästä määrästä. Aivot tarvitsevat myös hyviä rasvoja, jos kaikki tuotteet on rasvattomia tai kevyttuotteita, rasvat jää liian vähälle. Niitä on myös käsitelty hirveästi ja rasvaa on pitänyt korvata sokerilla ja lisäaineilla että saadaan sama koostumus kun rasvaisissa tuotteissa. Myös nahka alkaa roikkua enemmän vähäkalorisella dieetillä, itse selvittelin näitä juttuja ja monta kirjaa ym lukeneena päädyin karppaamaan koska siinä nahka ja lihakset pysyy kuosissa rasvan ja proteiinin ansiosta paremmin eikä iho niin ryppyynny koska rasva pitää sen elastisena. Sitten kun alkaa ruuan puhtaus ja terveellisyys kiinnostaa enemmän niin kannattaa tutkia aiheita, netissä on paljon tietoa, mutta luotan enemmän lääkärien tekemiin kirjoihin esim. Antti Heikkilän kirjat kannattaa lukea, se taitaa olla ainut lääkäri joka uskaltaa olla normaalia ravintosuositusta vastaan ja hänen opeillaan on tuhannet ihmiset parantuneet sairauksistaan tai ainakin pystyneet lopettamaan/vähentämään lääkitystään T. nro 10

Vierailija
20/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 10&18; voihan sitä öljyä lisätä salaatteihin... Olen hiukka skeptinen karppauksen suhteen, ja niiinkun monessa muussa, yksi sopii toiselle, ja toiselle ei. Ja Antti Heikkilän tyyli ilmaista asiat on ärsyttävä, ei niin, että tarkottasin, et kaikki mitä hän sanoo on kukkua, vaan se tuomitsevaisuus. Vaikka hyvin pätevästi osaa selittää asiat, siis niin, et vaikuttaa et tietää paljon.

Ja AP:lle mahtavaa!!! Itse laihtunut 2012 kesän alusta tai elokuusta tuon 15 kg, ja tämä tahti sopii sinänsä mulle, koska näin oppii keski-ikänen sen muutoksena syömistapaan ;) Alkoiko maha roikkua, kun muutamassa kuukaudessa laihduit? Itse olen nyt tuon 100kg (samanpituinen kuin sinä) ja tarkoitus olis päästä tuohon 75 kg, jossain vaiheessa.

Onnea vielä :D !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä