Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä kun joutuu paljon olla sairaalassa

Vierailija
14.05.2014 |

niin on taas hyvillä mielin veronmaksaja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on vähän toisenlainen. Olen ollut nyt parin vuoden sisään kolmessa leikkauksessa.

Osastohoito on ollut hyvää, ystävällistä ja asiantuntevaa.

Verorahojen käyttö taas on ollut kaikkea muuta kuin järkevää. Olen ollut yli vuoden sairaslomalla vain odottamassa leikkausta. Kivun vuoksi en ole voinut tehdä työtäni. Jos leikkaus olisi tehty heti, kun tarve huomattiin sairaslomani olisi ollut 1-2 kk. Sairasloman ajan olen saanut palkkaa tai sairaspäivärahaa, lisäksi sijaiselleni on luonnollisesti maksettu palkkaa. Olen valtion töissä, joten kaikki tämä on maksettu verovaroista.

Lisäksi sairaaloissa on ihmeellisiä käytäntöjä. Menin keskussairaalan päivystykseen, jossa otettiin labroja ja minut lähetettiin yliopistolliseen. Yliopistollisen päivystyksessä otettiin uudet labrat, vaikka esitin kaksi tuntia vanhat tulokset paperilla. Kolmen tunnin päivystysrupeaman jälkeen minut kärrättiin osastolle, jossa otettiin jälleen samat labrat.

Olen toki kiitollinen hyvästä ja edullisesta hoidosta. Sairaaloiden taloudessa olisi kuitenkin parantamisen varaa.

Vierailija
2/3 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä paljonkin parantamisen varaa. Mutta monesti olen tänäkin vuonna miettinyt, että miten mekin olisimme voineet elää jos olisi pitänyt itse maksaa kaikkia sairaalakulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ap