Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsi herättää klo 5 joka päivä!

Vierailija
19.12.2020 |

Alan tulla hulluksi. Kuka tahansa normaali ihminen olisi varmasti jo käynyt jututtamassa yläkerran naapuria, mutta minä olen sellaiseen liian ujo. Mutta siis, yläkerran naapurin lapsi herää aamuisin viideltä, oli arki tai viikonloppu. Ja heti heräämisen jälkeen on tunnin tai parin jakso kun lapsi sinkoilee ympäri asuntoa, on siis täysin käsittämätöntä miten pienestä lapsesta voi kuulua sellainen ääni kuin norsu siellä tömistelisi. Jytinä on korviahuumaavaa, sellaista että esim korvatulpat eivät siihen auta.

Muuttaisin pois jos olisin vuokralla, mutta tottakai tämä on ensimmäinen omistusasuntoni, enkä oikein voi nyt lähteä tästä luopumaan.

Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Onko kukaan käynyt puhumassa suoraan naapureille, mikä on ollut reaktio? Minä en ollenkaan tunne kyseisiä ihmisiä, joten en osaa ennustaa mitä tapahtuisi jos jotain sanoisin. Heippalappua en uskalla laittaa, kun selväähän se on että sen tietää keneltä se on tullut.

Voi kun saisi edes viikonloppuisin nukkua!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Iloitse että jossain edes joku on tehnyt lapsen. Lapsen tulee saada leikkiä ja iloita.. Pian se vaihe menee ohi. Kyllä ne vanhemmat varmasti parhaansa tekevät. Ehkä heidän työ alkaa esim kuudelta tai seitsemältä?

Heitä varmaan vastaavasti häiritsee jos sinä valvot myöhään ja katsot telkkaria tms

Vierailija
2/4 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään. Iloitse että jossain edes joku on tehnyt lapsen. Lapsen tulee saada leikkiä ja iloita.. Pian se vaihe menee ohi. Kyllä ne vanhemmat varmasti parhaansa tekevät. Ehkä heidän työ alkaa esim kuudelta tai seitsemältä?

Heitä varmaan vastaavasti häiritsee jos sinä valvot myöhään ja katsot telkkaria tms

Tuskin häiritsee. Olen kerrostalossa kasvanut ja meille kyllä taottiin takaraivoon ajatus siitä, että mitään meteliä ei saa kuulua muihin asuntoihin. Pidän tästä edelleen kiinni. Olen kyllä luonnostaankin hiljainen, en oikein tee mitään mistä lähtisi isompaa ääntä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. On normaalin elämän ääniä joita pitää sietää jos kerrostaloon on muuttanut. Vaihe menee ohi ja saat vaan ikävän ja ärsyttävän naapurin maineen jos käyt tuollaisesta valittamassa.

Vierailija
4/4 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-14 välillä telkkari täysille, rinkutat heidän ovikelloa tmv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän