Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia mies on kanssani - onko hän vain tyytynyt minuun, kun ei parempaakaan saa?

Vierailija
19.12.2020 |

Mies vakuuttaa, että hän on erittäin tyytyväinen suhteeseemma ja samaa mieltä olen minäkin. Minulle suhde antaa paljon, mutta olen miettinyt, mitä mies oikein saa vastineeksi, kun hän itse tuo niin paljon lisäarvoa elämääni. Olemme seurustelleet pari vuotta, mutta asumme omissa kodeissamme teini-ikäisten lastemme takia. Vietämme tiiviisti yhdessä vain joka toisen viikonlopun ja loma-ajat. Muuten näemme toisiamme satunnaisesti kerran-pari viikossa harrastusten merkeissä.

Meillä on yhteisiä liikuntaharrastuksia, joista molemmat pidämme suuresti. Yksi on sellainen, jota mies lähti toiveestani opettelemaan. Tapaamistemme aikana mies tekee kaikki ruoat ja minä hankin ruoka-aineet. Itse joskus saatan leipoa, mutta se on jäänyt vähemmälle, koska mies ei välitä makeista herkuista. Hän on myös käyttänyt paljon aikaansa taloni pieniin remontteihin ja kunnossapitotöihin. Pääsääntöisesti vietämme aikaa minun luonani lasteni takia ja koska asun tilavammin ja mukavammin ja täällä riittää tekemistä. Mies asuu lähellä.

Miehellä on huippu-urheilijan kroppa, mutta kasvoista hän ei ollut lainkaan mieleiseni. Ilmeisesti ei ole viehättänyt muitakaan naisia, koska oli ollut monta vuotta yksin ennen seurustelulamme. Annoin ulkonäköpuutteista huolimatta kuitenkin miehelle mahdollisuuden ja rakastuin häneen ajan myötä, kun osoittautui kunnolliseksi, hyväksi ja naista kunnioittavaksi mieheksi. Sängyssä oli alkukangertelua ja mies oli sen takia kovin hädissään ja häpeissään, mutta se puoli on muuttunut huomattavasti paremmaksi, koska suhtauduin asiaan lempeästi, rohkaisevasti ja pitkämielisesti.

Mies on älykäs, fiksu, hyvässä työpaikassa ja työssään kunnianhimoinen, koulutukseltaan DI. Tunnen itseni tyhmäksi hänen rinnallaan, vaikka itsekin olen ihan hyvin koulutettu. Tuntuu, että olen saamapuolella tässä suhteessa, eikä minulla ole juurikaan muuta annettavaa hänelle kuin rakkauteni ja läsnäoleva seura. Mielessä on käynyt, onko hän joutunut tyytymään minuun, joka hän ei koskaan mitenkään kehu tai tunnusta rakkauttaan, muuta kuin fraasinomaisesti kutsuu rakkaakseen hyvänyön-toivotuksissa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla huippu-urheilijan kropalla varustettu, remonttitaitoinen ja ruokaa laittava älykäs 40v(?) DI ei olisi naisten mieleen? :D

Ei tarvitse miettiä mitään logiikkaa kun kerran asiasta on empiiristä tietoa. Aloittajahan kertoi miehen olleen pitkään yksin. Mies ei siis ole ollut naisten mieleen.

Ehkä mies ei ollut löytänyt kiinnostavaa naista ennen aloittajaa? Jos miettii tahtomattaan sinkkuna olevia 40v miehiä, niin aika vähän sieltä löytyy hyvässä kunnossa olevia akateemisia, jotka osaavat tehdä myös käytännön juttuja. 

Niin miksi sitten otsikon mukainen pohdinta tyytymisestä?

Vierailija
22/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla huippu-urheilijan kropalla varustettu, remonttitaitoinen ja ruokaa laittava älykäs 40v(?) DI ei olisi naisten mieleen? :D

Ei tarvitse miettiä mitään logiikkaa kun kerran asiasta on empiiristä tietoa. Aloittajahan kertoi miehen olleen pitkään yksin. Mies ei siis ole ollut naisten mieleen.

Ehkä mies ei ollut löytänyt kiinnostavaa naista ennen aloittajaa? Jos miettii tahtomattaan sinkkuna olevia 40v miehiä, niin aika vähän sieltä löytyy hyvässä kunnossa olevia akateemisia, jotka osaavat tehdä myös käytännön juttuja. 

Koska AP on kuutamolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tunne on oikeassa. Itsekin olin miehen kanssa, josta vaan jotenkin tiesin, että on vain tyytynyt minuun. Kävin jopa psykoterapiassa puhumassa riittämättömyyden tunteista ja siitä häiritsevästä asiasta, ettei mies ollut alkuaikoina minuun ihastunut. Tosiasiassa kyse ei ollutkaan vain omista tunteistani, vaan olin oikeassa.

En jaksa tähän sen tarkemmin selostaa mistä kaikesta sen huomasi, mutta usko omia tunteitasi. Älä alennu kuvittelemaan kaiken johtuvan vain omasta epävarmuudestasi ikään kuin et tietäisi, miltä kuuluisi tuntua, jos mies olisi sinulle oikea.

Vierailija
24/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä sammuttaa valot :D

Vierailija
25/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jotain puuttuu, koska mietit tuollaisia. Mies ei huomioi tarpeeksi, koska olet hänelle itsestäänselvyys. Ja toki sitä oletkin, koska mieskin sen tietää, että sinä olet suhteessanne se kiinnostuneempi osapuoli. On helppoa fraasinomaisesti sanoa ”hyvää yötä, rakastan sinua”. Tarkoittamatta sitä sen kummemmin.

Vierailija
26/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on toinen. Sinä olet vaan kulissi. Ei voi mitään. Mitäs läksis.

Vierailija
27/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tätä palstaa lukiessa tulee vainoharhaiseksi. Täällä joka päivä miehet toitottavat, miten eivät saa sitä unelmiensa naista ja joutuvat tyytymään armopaloihin. Oma mieheni ei kuitenkaan ole tyypillinen palstamies, joten luultavasti voin kuitenkin olla huoletta tämän asian suhteen. ap

Vierailija
28/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se tunne on oikeassa. Itsekin olin miehen kanssa, josta vaan jotenkin tiesin, että on vain tyytynyt minuun. Kävin jopa psykoterapiassa puhumassa riittämättömyyden tunteista ja siitä häiritsevästä asiasta, ettei mies ollut alkuaikoina minuun ihastunut. Tosiasiassa kyse ei ollutkaan vain omista tunteistani, vaan olin oikeassa.

En jaksa tähän sen tarkemmin selostaa mistä kaikesta sen huomasi, mutta usko omia tunteitasi. Älä alennu kuvittelemaan kaiken johtuvan vain omasta epävarmuudestasi ikään kuin et tietäisi, miltä kuuluisi tuntua, jos mies olisi sinulle oikea.

Minulla on hyvä olla miehen seurassa ja tunnen itseni aina onnelliseksi yhdessä vietetyn ajan jälkeen. Sitä samaa sanoo hänkin. En vaan jotenkin voi vielä uskoa, että oikeasti on olemassa näin hyvin minulle sopiva mies, jonka onnistuin löytämään. ap

Vierailija
29/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saa hyvää p.llua aina kun haluaa ja sinä saat orgasmin, niin se riittää.  Voiko parempaa naista ollakkaan.

Jos asia olisi näin yksinkertainen, niin silloin voisin olla huoleti, mutta tämä mies ei ole ihan näin putkiaivoinen. Ehkäpä sitten meidän puutteemme, vahvuutemme ja heikkoutemme ovat niin tasapainossa, että ne tukevat toisiaan ja siksi suhde toimii niin hyvin. ap

Vierailija
30/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mies on tyytynyt sinuun jo ihan pelkästään sen takia että sinulla on lapsia edellisen miehen kanssa. Ei sille mitään voi. 

”...asumme omissa kodeissamme teini-ikäisten lastemme takia.”

Voihan sisälukutaito! Molemmilla on lapsia, käy tuosta ilmi. Miehellä siis myös on huollettavia ”rasitteenaan” ja ihan yhtä ”käytetty” on eikä ole tehnyt yhtään ”parempia” valintoja. Ei pitäisi olla valittamista.

Vierailija
31/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin mietin, että miksi aina oletetaan että kaikki miehet kelpuuttavat kenet tahansa naisen ja sinkkuus johtuu siitä ettei kukaan nainen ole kiinnostunut? Voihan se aivan yhtä hyvin olla mennyt niin, että miehen ympärillä on pörrännyt naisia mutta nämä naiset eivät ole tuota miestä itseään kiinnostaneet.

Vierailija
32/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että miksi mies on ollut ennen tätä suhdetta pitkään yksin.

Totuushan on se, että yleensä ne kiinnostavat miehet kyllä napataan aika äkkiä. Naiset on nykyä melko aktiivisia.

Tietysti voi olla, että mies ei ole löytänyt sopivaa. Tai ei ole tykännyt aktiivisista naisista. ☺

Kysyisin myös, että miksi nyt sitten alkoi seurustella, mikä oli se piirre miksi kiinnostui aloittajasta.

Vastauksista voi jotain päätellä.

Minuakin nyt alkoi kiinnostaa miten tai mistä suhteenne sai alkunsa. Siitäkin voi jotain päätellä ja saada osviittaa kysymykseesi.

Vierailija
33/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ainakaan minun kärkipään haaveissani olisi. En välitä lihaskunnosta enkä itsekään harrasta liikuntaa (vaikka olenkin laiha), en ole yhtään kiinnostunut syömisestä saati ruoanlaitosta (minkä vuoksi varmaan olenkin laiha), kotona ei tarvitse remontoida yhtään mitään (tai jos tarvitsee, teen sen itse), DI tulee vähän väärältä alalta mulle (kun tykkäisin enemmän jostakin humanistia tieteitä lukeneesta pohdiskelijasta).

Kuulostaa minusta muutenkin enemmän miesten kuin naisten unelmamieheltä.

Samoin. Kokisin kiusallisena jopa jos mies remontoisi luonani, kuuluu mun tehdä itse.

Vierailija
34/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, että miksi mies on ollut ennen tätä suhdetta pitkään yksin.

Totuushan on se, että yleensä ne kiinnostavat miehet kyllä napataan aika äkkiä. Naiset on nykyä melko aktiivisia.

Tietysti voi olla, että mies ei ole löytänyt sopivaa. Tai ei ole tykännyt aktiivisista naisista. ☺

Kysyisin myös, että miksi nyt sitten alkoi seurustella, mikä oli se piirre miksi kiinnostui aloittajasta.

Vastauksista voi jotain päätellä.

Minuakin nyt alkoi kiinnostaa miten tai mistä suhteenne sai alkunsa. Siitäkin voi jotain päätellä ja saada osviittaa kysymykseesi.

Bongasin miehen ilmoituksen treffisivustolta ja laitoin viestiä. Muutaman päivän viestittelyn jälkeen treffattiin ja siitä se lähti. Joskus kysyin, oliko miehellä jotain kriteerejä naisten suhteen ja sanoi, että pitää olla liikuntaa harrastava, kuten hän itsekin on. ap

Vierailija
35/35 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ainakaan minun kärkipään haaveissani olisi. En välitä lihaskunnosta enkä itsekään harrasta liikuntaa (vaikka olenkin laiha), en ole yhtään kiinnostunut syömisestä saati ruoanlaitosta (minkä vuoksi varmaan olenkin laiha), kotona ei tarvitse remontoida yhtään mitään (tai jos tarvitsee, teen sen itse), DI tulee vähän väärältä alalta mulle (kun tykkäisin enemmän jostakin humanistia tieteitä lukeneesta pohdiskelijasta).

Kuulostaa minusta muutenkin enemmän miesten kuin naisten unelmamieheltä.

Samoin. Kokisin kiusallisena jopa jos mies remontoisi luonani, kuuluu mun tehdä itse.

Minä en kaikkia teknisiä juttuja ja remontointia osaa, joten olen erittäin kiitollinen, että mies auttaa näissä asioissa. Toki voisin maksaa niistä ammattilaisellekin, mutta mies ei ole katsonut sitä tarpeelliseksi., kun haluaa olla itse mukana. Mahdollisesti mies muuttaa joskus tulevaisuudessa, kun lapset ovat jo omilla teillään, luokseni asumaan. ap