Onkohan nämä 12-vuotiaalle liian huonot joululahjat?
Eli pleikkaan formula ratti, kaiuttimet, web-kamera, 2 pleikkapeliä, sisäpelikengät, merkki t-paita, adidas housut, muki, lautapeli ja suklaata.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
iPuhelin puuttuu
Mun lapseni saa vain sen iPuhelimen, suklaata, PS4 plus jäsenyyden ja leffalippuja.
Vierailija kirjoitti:
Huonot on, mutta ei liian huonot.
Miksi huonot?
Vierailija kirjoitti:
Pääsäs keksit tuon litanian ap? MIkset tee mitään järkevää vapaapäivänäsi? Hirttosilmukan ostat ja teet Kurt Cobainit.
En keksinyt, kun käytiin mieheni kanssa jouluostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
No mitä poika toivoi?
Tuon ratin ja elektroniikkaa. Ei uutta puhelinta, ei läppäriä tms.
Mun 12 vee tyttö ainakin tykkäisi noista, joten sanoisin että hyvältä kuulostaa lahjat.
Kauhean kalliita lahjoja. Meillä 12v toivoi meikkejä ja meikkitarvikkeita, kirjan, tussit, vaatteita (ei merkki) ja suklaata.
Itse kun olin 12v, mun toivomuslistalla oli silmämeikit, lahjakortti vaateliikkeeseen, piirrustuspaperia ja hyvät tussit, pleikkaripeli.. ja siinäpä se oli. Nuo lahjat on aivan mielettömiä. Eikä ehkä hyvällä tavalla... Toivottavasti lapsi osaa arvostaa lahjoja ja tietää niiden arvon. Ettei riko suutuksissaan. Näitä lukee liikaa. Et lapsi suuttuu ja hajottaa kuulokkeet tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin 12v, mun toivomuslistalla oli silmämeikit, lahjakortti vaateliikkeeseen, piirrustuspaperia ja hyvät tussit, pleikkaripeli.. ja siinäpä se oli. Nuo lahjat on aivan mielettömiä. Eikä ehkä hyvällä tavalla... Toivottavasti lapsi osaa arvostaa lahjoja ja tietää niiden arvon. Ettei riko suutuksissaan. Näitä lukee liikaa. Et lapsi suuttuu ja hajottaa kuulokkeet tms.
Mä en saanut aikoinaan kuin jotain konvehteja ja villasukkia, kun oli niin köyhää. Ei ole lapsi koskaan mitään tahallaan hajottanut. ap
iPuhelin puuttuu