Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee teistä kevytkenkäisyyden raja?

Vierailija
19.12.2020 |

Montako kumppania voi naisella olla ennen kuin on kevytkenkäinen? Entä miehellä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuohon kevytkenkäisyyteen ota kantaa, en ole kiinnostunut kyttäämään muiden seksielämää.

Mutta jos omaa kumppaninvalintaa mietin, niin jos naisella olisi ollut useita kymmeniä miehiä ennen mua, niin taitaisin kyllä ihan suosiolla skipata hänet. Tai ainakaan en usko että mitään vakavaa suhdetta lähtisin hänen kanssaan yrittämään.

Vierailija
22/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko se aiempi ketju aiheesta? Eilen vielä oli kymmeniä sivuja.

Ei ole olemassa kevytkenkäisyyden rajaa eikä miehiä tai naisia kollektiivina, joten jos aiheesta on edelleen tarve keskustella niin kannattaa keskustella minä-muodossa.

Lisäksi kannattaa miettiä, että mistä ne edelliset kumppanit ylipäänsä tulevat tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kevytkenkäisyydestä puhutaan aina vain naisista?? Tietääkseni seksiin tarvitaan kaksi?

Missä menee miesten kevytkenkäisyyden raja???

Vierailija
24/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sellainen. Olin suhteessa ja lisaksi suhteita ja viela lahin patjaksi.

Olin aika rikki ihmisena. Join liikaa. Yritin olla jotain mita en ole. Karkas pahasti lapasesta, mutta ryhdistaydyin ja nyt yli 4v kuivilla.. s3k5ista. Koska olen avioliitossa. Kylla ketuttaa.

Vierailija
25/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yli 50.

Mitä sitten, en koskaan kuvittelisi omistavani toista ihmistä, jopa ajalta ennen kuin tapaamme. Ihan absurdia. Sinne ei kenenkään määräysvalta ulotu.

Se on samanlainen nautinto kuin hyvä ruoka, tai liikunnan tuoma hyvä olo. Miksi tuomitsisin ketään siitä että hänellä on erilaiset nautinnon lähteet kuin minulla.

Jos tuomitset minut, on vain hyvä kun se tulee heti esille. En ole sellaisesta ihmisestä kiinnostunut.

Vierailija
26/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kevytkenkäisyydestä puhutaan aina vain naisista?? Tietääkseni seksiin tarvitaan kaksi?

Kevyetkengat ovat sirot ja niissa on Korkea korko. Siksi

Vierailija
27/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisten lenkkitossuissa se on 250 g, niin miehillä isojalkaisempina se on 275 g.

Nämä painoluokittelut ovat pääasiassa pohdinnan aiheina niillä, jotka eivät sohvanpohjalta edes ensimmäisellekään lenkille pääse. Tosijuoksijat arvostaa pääosin muita ominaisuuksia juoksukengissä.

Vierailija
28/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Itselläni on yli 50.

Mitä sitten, en koskaan kuvittelisi omistavani toista ihmistä, jopa ajalta ennen kuin tapaamme. Ihan absurdia. Sinne ei kenenkään määräysvalta ulotu.

Se on samanlainen nautinto kuin hyvä ruoka, tai liikunnan tuoma hyvä olo. Miksi tuomitsisin ketään siitä että hänellä on erilaiset nautinnon lähteet kuin minulla.

Jos tuomitset minut, on vain hyvä kun se tulee heti esille. En ole sellaisesta ihmisestä kiinnostunut.

Eipä tuosta tuomitsemisesta paljon iloa nykymaailmassa ole, ennen sai edes kivittää.*huoh* ajat entiset ei koskaan enää palaa, ehkä...

Vierailija
29/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi et oon hiljaa… :D Tehkööt muut mitä lystäävät. :) Noin. Ei siitä sen enempää.

Vierailija
30/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteletko jostain 50-luvulta? Kuka käyttää tuollaista sanaa? Eiköhän nyt vapaat ihmiset saa tehdä ihan mitä huvittaa ilman, että muiden tarvitsee siihen tulla moralisoimaan. Kukin pitäköön huolta omista asioistaan.

Eihän kukaan yritä sinua estää tekemästä mitä haluat. Tässä keskustellaan vain siitä millaisella sänky kokemuksella ihminen on vielä haluttava.

mies52v

Opettelisit edes kirjoittamaan, jos olet oikeasti noin vanha.

Tosin jos olet noin vanha, ei mielipiteilläsi ole enää mitään merkitystäkään, vai etsikö neitsyttä 5-kymppistä naista?

Terävä olisi sanonut, että opettele ajattelemaan. No ethän sinä sitä ole.

Minun ei naisia tarvitse etsiä. Ne etsiytyvät luonnostaan seuraani.😌

mies52v

...etsiytyvät kylttien kanssa, joissa asennot ja taksat.

Vierailija
31/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Itselläni on yli 50.

Eipä tuosta tuomitsemisesta paljon iloa nykymaailmassa ole, ennen sai edes kivittää.*huoh* ajat entiset ei koskaan enää palaa, ehkä...

Minäkin saan kivittää sinut koska olet MINUN mielestä vääränlainen. 🙄

Vierailija
32/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteletko jostain 50-luvulta? Kuka käyttää tuollaista sanaa? Eiköhän nyt vapaat ihmiset saa tehdä ihan mitä huvittaa ilman, että muiden tarvitsee siihen tulla moralisoimaan. Kukin pitäköön huolta omista asioistaan.

Eihän kukaan yritä sinua estää tekemästä mitä haluat. Tässä keskustellaan vain siitä millaisella sänky kokemuksella ihminen on vielä haluttava.

mies52v

Sinä et ole, räähkä, millään tavoin enää haluttava

Vierailija
33/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Opettelisit edes kirjoittamaan, jos olet oikeasti noin vanha.

Tosin jos olet noin vanha, ei mielipiteilläsi ole enää mitään merkitystäkään, vai etsikö neitsyttä 5-kymppistä naista?

Terävä olisi sanonut, että opettele ajattelemaan. No ethän sinä sitä ole.

Minun ei naisia tarvitse etsiä. Ne etsiytyvät luonnostaan seuraani.😌

mies52v

...etsiytyvät kylttien kanssa, joissa asennot ja taksat.

Ei edes thaikuissa. Ymmärtävät, että olen väärä mies siihen hommaan

mies52v

Vierailija
34/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Sinä et ole, räähkä, millään tavoin enää haluttava

Räähkä😁

mies52v 

Vierailija
35/35 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä- ja kangaskengät, esim. sandaalit ovat yleensä aika kevyet, samoin Crocsit. Taidan siis olla kevytkenkäinen, kun on nuo viimeksimainitut nyt jaloissa 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi