Aistiiko miehet jos nainen on himokas?
Itse en ole mikään treenattu herkkupeppukaunotar mutta miehet tuntuvat usein silti katselevan minua kiinnostuneena ja rohkeimmat tulevat juttelemaankin. Olen todella himokas, jopa niin paljon että olen joutunut siitä kärsimäänkin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
En. Oletan kaikkien minulle hymyilevien naisten olevan himokkaita minua kohtaan ja 100% kerroista olen väärässä.
Härkä.
Ei sitä pysty ulkonäöstä tai mistään aistimaan tai päättelemään (paitsi teoista sitten). Monta kertaa tullut huomattua tämä.
En aisti, mutta osaan käyttää silmiäni.
T: Mies
Riittävän himokkaan erottaa siitä, että haarukasta tippuu mahlaa maahan asti.
Tykkäisitkö jos kaupassa joku hoitelis sut sovituskopissa?
Ei aisti. Ne on ihan pihalla kaikesta.
Käden kun laittaa naisen pikkareihin, jos se tuntuu kuin hevonen hamuaisi kauraa sun kädestä, niin kyllä, nainen on himokas.
Hormonit aiheuttaa haju muutoksia ja mies reagoi näihin hajuihin. Ennenkuin ymmärsi alkaa kehittämään nokkaansa havaitsemaan tuota hajua sitä aina ihmettelikin miksi omalle kohdalle ilmestyisi juuri himokkaita naisia, haju oli alitajuisesti ohjannut.
Aiheesta on Roald Dahl kirjoittanut elämäntapaoppaita joissa kykyä erottaa haju kuvataan ja opastetaan. Dahl uskoo kenentahansa kykenevän erottamaan tuon hajun ja kun sen kerran oppii yhdistämään oikeaan kohteeseen niin ikäänkuin silmät aukeavat ja korvat ja myös seksuaalisuus. Roald Dahl jopa kirjoittaa uskovansa että nainen ja mies kykenevät parhaiten kommunikoimaan hormonitoiminnan ja hajujen perusteella, toivottavasti tulevat sukupuolet ja sukupolvet tulevat jatkamaan Dahlin arvokasta työtä
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö jos kaupassa joku hoitelis sut sovituskopissa?
Sykkii ajatuksestakin
Ap
Mitä ne muka aistii? Olisiko jossakin vielä täysi kaljatölkki?
Miehet nyt ei aisti muuta kuin oman m unansa.
Miksi kaikkia miehiä kiinnostaisi treenatut herkkupeppumissit? Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta treenatut leukakirurgi-Chadit.
Ei mun mies ainakaan, tai ainakaan piittaa vaikka aistisikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkia miehiä kiinnostaisi treenatut herkkupeppumissit? Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta treenatut leukakirurgi-Chadit.
Hyvällä pepulla on mahdollisempaa onnistua luonnollisessa synnyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
En. Oletan kaikkien minulle hymyilevien naisten olevan himokkaita minua kohtaan ja 100% kerroista olen väärässä.
Tämä on totta. Miehille ei kannata olla ystävällinen lainkaan.
M-25 kirjoitti:
Riittävän himokkaan erottaa siitä, että haarukasta tippuu mahlaa maahan asti.
Tuo on totta. Nuorena sitä on tietysti himokas. Oltiin joskus nuorena viettämässä iltaa strippiclubilla, pari miestä ja mun kaveri. Toinen miehistä oli kaverini hoito. Mies oli naimisissa afrikkalaisen naisen kanssa ja sillä oli muutama muukin suhde avioliiton lisäksi.
Mies istui viereeni ja alkoi sivellä jalkaani yhtäkkiä. Olisi halunnut kanssani sänkyyn. En oikein innostunut, kun oli kaverini hoito (olivat juuri olleet panemassa miehen pakettiautossa keskellä kaupunkia, auto oli hytkynyt niin, että ihmiset olivat pysähtyneet auton viereen). Ja oli tosiaan naimisissa. Mies siten yhtäkkiä, että taidat olla aika kiimainen? Minä siihen, että häh? Mies siihen: ”Olet ehkä kiimaisin nainen, jonka olen ikinä tavannut. Vaimoni on kiihkein. Suuttuu välillä niin, että pistää kotona säpäleiksi kaiken. Se on vaan niin kiihkeä.” *Miehen silmissä rakastunut katse*.
Miehen otteet rupesi olemaan niin kiihkeitä, että piti mennä toiselle tuolille istumaan.