Juttelen juuri keskustelusovelluksessa erään naisen kanssa johon tutustuin netissä alastonsuomessa, hän tarjoaa "maksullista palvelua"
Tähän olen joutunut pakotettuna, kun seksiä en enää tavallisena 32v miehenä saa.
200 euroa on hinta, ja ilman kumia onnistuu myös.
Tämä tulee olemaan ensimmäinen kerta kun maksan seksistä, mutta vaihtoehtoja ei ole
Kommentit (9)
Käytä sitä kumia jo ihan oman terveytesi vuoksi.
Säähän ihme jaarittelia olet, aamulla jo kerroit tästä, ei ihme ette saa edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen on?
20
ap
Ilman kumia? Vaatiko hän edes jotain sukupuolitautitestiä?
Voi likkaparka, ei taida tajuta miten terveytensä riskeeraa.
T. Hpv:n suojaamattomasta yhdynnästä saanut, ja nykyään säännöllisesti kohdunkaulan syövän seurannassa käyvä. (ja mun seksikumppanit sentäs mahtuu kahden käden määrään, tuskinpa maksullisilla naisilla...)
Et sä näköjään mitään saa aikaiseksi. Melkoinen vätys oot, mutta siksihän sä täällä roikut tollasta paskaa jauhamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumia? Vaatiko hän edes jotain sukupuolitautitestiä?
Voi likkaparka, ei taida tajuta miten terveytensä riskeeraa.
T. Hpv:n suojaamattomasta yhdynnästä saanut, ja nykyään säännöllisesti kohdunkaulan syövän seurannassa käyvä. (ja mun seksikumppanit sentäs mahtuu kahden käden määrään, tuskinpa maksullisilla naisilla...)
Mulla on tuore todistus terveydestäni.
Ja niin on myös tällä palveluita tarjoavalla opiskelijalla
ap
Alastonsuomessa on paljon maksullisia "Etsin sponsoria" naisia. Onneksi sivuston asetuksista saa estettyä niiden näkymisen. Ihmeen paljon tavisnaiset harrastaa huo raamista.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomessa on paljon maksullisia "Etsin sponsoria" naisia. Onneksi sivuston asetuksista saa estettyä niiden näkymisen. Ihmeen paljon tavisnaiset harrastaa huo raamista.
Joo...Kolme vuotta sitten oli harvinaista törmätä tällaiseen "sponssiprofiiliin".
Tänä päivänä se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että normaalilla/hoikalla naisella siellä on haussa sponsorointi.
Myös yllättävän monella "pluskokoisella" on.
Minkä ikäinen nainen on?