Tykkäätkö mainostaa itsellesi tärkeitä asioita (esim. bändipaidat)?
FB:n villasukkaryhmissä näkee usein jos jonkinlaisella esin. auton logolla tai alkoholituotteen värein tehtyjä taideteoksia, niin pitäisitkö sellaista ylläsi ylpeänä?
Itse en ikinä haluaisi vaatteissani tms mainostaa mitään/ketään mutta ehkä jonkun tuollaisen bändipaidan voisi hankkia ihan vaan bändin kannatuksen vuoksi suoraan keikkamyyntinä tms. Mutta tuskin sitäkään julkisesti missään pitäisin.
Ja vähän övereitä kyllä nekin kun on päällä lakkia, paitaa, pinssiä ym. mainostamassa samaa tuotetta. Tuli se jo kerralla selväksi.
Kommentit (6)
Joo. Mainostan Nikeä ja Rollareita.
En mainosta oikeastaan mitään, en ainakaan näkyvästi. En ole edes millään tavoin merkkiuskollinen. Jos esimerkiksi vaatteitani miettii, niin ei niissä ole mitään isompia merkkejä. Tai ehkä jossain urheiluvaatteissa on, mutta ei muissa. Mitään bändipaitoja tai muita En ole ikinä pitäny tai edes ostanut. Autonikin on minulle vain auto, en mainosta sitä sen enempää tai perzeeseen sen logoa tatuoi.
Ystäväväni ja lähipiirini ovat samanlaisia +-50 vuotiaita tavallisia ihmisiä.
Bändipaitoja en ole sitten teinivuosien käyttänyt, mutta multa löytyy Game of Thrones -huppari, pari Harry Potter paitaa ja hame (ja sukkia ja alusvaatteita :D), Pokemon-paita ja Bambi-joulupaita. Ja neuloin itselleni Spyron väriset sukat!
Olen 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Bändipaitoja en ole sitten teinivuosien käyttänyt, mutta multa löytyy Game of Thrones -huppari, pari Harry Potter paitaa ja hame (ja sukkia ja alusvaatteita :D), Pokemon-paita ja Bambi-joulupaita. Ja neuloin itselleni Spyron väriset sukat!
Olen 30-vuotias.
Ja mainostamisesta tässä ei ole kyse, enemmän nostalgiasta. Mäkin pukeudun juuri niinkuin haluan, merkkivaatteita ei multa taida löytyä.... eikun löytyypäs! Kun äiti vielä teki enemmän ulkomaanmatkoja, on se tuonut mulle jotain Desigualin vaatteita. Haaremihousut, kengät ja joku paitakin löytyy. Mutta ei meistä kumpikaan mitenkään erityisesti merkkien perään ole. Äitillä on jotain sen merkin tuotteita, jossa on se skotlanninterrieri. Koska terrieri. En nyt muista merkin nimeä, r-kirjaimella taisi alkaa.
En tykkää. En suhtaudu mihinkään tuotteeseen tai artistiin/sarjaan/leffaan niin intohimoisesti, että pitäisin ylläni tai kodissani esillä niihin liittyviä tuotteita.
Joo tykkään. Mulla on esim. useampi Star Wars ja Game of Thrones vaate. Ihan sama mitä mieltä muut on. En mä muutenkaan pukeudu muita miellyttääkseni.