Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi shampoo- ja hoitoainepullot eivät koskaan tyhjene samalla pesulla?

Vierailija
18.12.2020 |

...tuttaa ostella niitä erikseen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäää

Vierailija
2/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kylmästi roskiin vajaan pullon toisen tyhjentyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi loppuu ensin? Mulla hoitoaine.

Vierailija
4/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman sarjan hoitoainepullot on usein pienempiä kuin shampoopullo. Ostan siksi aina 1 shampoo ja 2 hoitoainetta. Silloin ne loppuu samaan aikaan.

Vierailija
5/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kylmästi roskiin vajaan pullon toisen tyhjentyessä.

Et oo tosissas? Typerää touhua jos noin teet.

Vierailija
6/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostaa, vaikkei olisi loppu.

Vierailija
7/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu aina shampoo ekana ja sitten on ärsyttäväö kun hoitoainetta on tyyliin 1/3 pullosta jäljellä vielä. Kyllä mä sen loppuun käytän, mut ärsyttävää kun shampoo ja hoito on sit eri merkkiä.

Vierailija
8/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppuu aina shampoo ekana ja sitten on ärsyttäväö kun hoitoainetta on tyyliin 1/3 pullosta jäljellä vielä. Kyllä mä sen loppuun käytän, mut ärsyttävää kun shampoo ja hoito on sit eri merkkiä.

Mitä väliä?

Ja saa tietty ostaa samaakin merkkiä.

Vierailija
9/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen manaillut vuosikaudet! Mulla on pitkä tukka ja hoitoainetta menee aina enemmän kuin sampoota. Tosin kyllä ostelen niitä varastoon yleensä.

Mut laskeekohan valmistajat sen varaan, että jos toinen loppuu ensin, ihmiset ostavat helpommin samaa merkkiä lisää?

Ja eilein justiinsa manailin vielä sitä, että hoitoainepullosta ei tahdo saada niitä loppuja millään ilveellä ulos! Niiden korkissakaan ei usein ole jengoja että sen saisi ruuvattua auki. Ja jos sen korkin saa taisteltua irti, ei mahdu sormi sinne pulloon kaapimaan loppuja. Tämä hänelle joka heittelee puolikkaita roskiin. En mä vaan!

Vierailija
10/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valmistajan pitäisi osata päätellä, kuinka paljon kukakin käyttää tuotetta?

Jämät saa ulos pullosta lisäämällä tipan vettä, sekoitus ravistamalla ja pullon kääntö ylösalaisin odottamaan seuraavaa käyttökertaa. Ei kaikki ole niin vaikeaa.

Vierailija
11/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pulloon voi laittaa vettä? siis silloin kun se on loppumassa... tai antaa lapsen kylpyyn leluksi, tulee vaahtoa? ei tosin koske hoitoainetta.

tyhjät huuhdellut muovinkeräykseen!

Vierailija
12/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen manaillut vuosikaudet! Mulla on pitkä tukka ja hoitoainetta menee aina enemmän kuin sampoota. Tosin kyllä ostelen niitä varastoon yleensä.

Mut laskeekohan valmistajat sen varaan, että jos toinen loppuu ensin, ihmiset ostavat helpommin samaa merkkiä lisää?

Ja eilein justiinsa manailin vielä sitä, että hoitoainepullosta ei tahdo saada niitä loppuja millään ilveellä ulos! Niiden korkissakaan ei usein ole jengoja että sen saisi ruuvattua auki. Ja jos sen korkin saa taisteltua irti, ei mahdu sormi sinne pulloon kaapimaan loppuja. Tämä hänelle joka heittelee puolikkaita roskiin. En mä vaan!

Leikkaat titysti pullon keskeltä kahtia. Jo mahtuu sormi kaapimaan pohjalta kaiken talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi