Mikä ihmisille on ongelma siinä että eläimet lisääntyvät?
Kyllä villiintyneet kissat selviää luonnossa
https://yle.fi/uutiset/3-11679518
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, saa villikissat saada pentuja. Ihmiset tuhoaa enemmän luontoa ja muiden eläinten elinympäristöö enemmän kun eläimet ihmisten elinympäristöä.
Oikeesti mikä niissä susissakin on niin pahaa, ihmiset tappaa enemmän lapsia ja koiria kun ne ja sudet pitävät peura kantaa kohtuullisena. Se että ihmiset ei lisäänny on ongelma mutta jos eläimet lisääntyy se on ongelma?? Kaikki halutaan keskittää kaupunkeihin ja saada digitaalista helpoutta elämään esim robotit
Se kuluu luontoon että on eläimiä ja ihmiset haluaa saada pois ainakin keskustelun perusteella
Hyvä kirjoitus, löytyy pointteja
Jos uskoo sen tarinan että ihmisten hillitön leviäminen tuhoaa maailman, on vaikea ymmärtää eläimien vielä hillittömämpää leviämistä.
Itse pidän kissoista ja jos ne talvella on naaraskissan masussa niin mikä ongelma se on että niitä syntyy lisää jos ne vasta kesällä syntyy
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoo sen tarinan että ihmisten hillitön leviäminen tuhoaa maailman, on vaikea ymmärtää eläimien vielä hillittömämpää leviämistä.
Miksi sitten muut eläimet ei tuhoa luontoa ja saastuta sitä ja ihmisetei oo sukupuutossa mutta moni eläin on?? Ihmiset on itsekkäitä PISTE
Aikamoinen mt-potilaiden änkyröinti koko ketju
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen mt-potilaiden änkyröinti koko ketju
Ja ikää on?? Eli sinusta luontoa pitävien ja oikeesti eläinten oikeuksista välittävien ajatukset on mielenterveyspotilaiden ajatuksia
Kyllä villikissat saa lisääntyä luonnossa koska kissa kuuluu sinne ja se että ne syö lintuja kuuluu myös luontoon
Ihminen on niin vierottunut luonnosta että me pidetään sitä niin ihmeellisenä j vaan tiellä
Sano mikä mun kommenteissa on muka ongelma
Ap
en ymmärrä miksi tulee noin paljon alapeukkuja KERTOKAA
Ap
Ei taas mitään käsitystä ihmisillä tästä kissa-asiasta. Kissa ei kuulu luontoon, populaatioissa syntyy sairaita pentuja sairaille emokissoille jotka on koko elämänsä tiineenä. Eivät selviä ulkona, miten ihmeessä vieläkin on noin tietämättömiä ääliöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei taas mitään käsitystä ihmisillä tästä kissa-asiasta. Kissa ei kuulu luontoon, populaatioissa syntyy sairaita pentuja sairaille emokissoille jotka on koko elämänsä tiineenä. Eivät selviä ulkona, miten ihmeessä vieläkin on noin tietämättömiä ääliöitä?
Ei kuulu ihminenkään kun osaa vaan tuhota sitä ja itselle rakentaa siitä asioita ei välitetä muista esim lemmikeistä ja siksi villikissoja tulee kuin ei välitetä niistä kissoista
Ap
Eihän ihminen missään luonnossa olekaan. Turha kai mitään kommentoida kun ei tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisiko meidän alaikäinen mielenterveyspotilas AP häipyä aikuisten palstalta.
Ihminen on tuonut kissan tänne pohjoiseen, ei ole koskaan kuulunut Suomen luontoon, kärsii ja kituu kylmyydessä. Jossain etelämpänä varmaan pärjäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ette käyttäydy kun aikuiset ja miksi luulet että olen mt potilas KERRO
Mikset voi kertoa ai niin sulla ei ole argumenttia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kerro sinä miksi minun pointti ihmisten pahuudesta saa alapeukkuja mutta
"Ai poliisin olisi pitänyt ammuttaa ensin oma koiransa ennen aseenkäyttöä, kun vastassa joku pyssyn kanssa heiluva mulkero (IL)" aloituksessa saavatkin yläpeukkuja vaikka niistäkin yks on minun Häh?
Ap ps olen huomannut että keskustelupalstoilla on ne jotka ovat työttömiä tai muita surullisia masentuneita itse olen täällä ollut vasta kuukauden ja lähdenkin pois että voitte täällä vittuilla kun omassa elämässä on vain hirttoköysi Aikuiset ei ole tollaisia jotka lähtevät nuorten juttuihin mukaan vaan kohteliaita työssäkäyviä
Samaa mieltä, saa villikissat saada pentuja. Ihmiset tuhoaa enemmän luontoa ja muiden eläinten elinympäristöö enemmän kun eläimet ihmisten elinympäristöä.
Oikeesti mikä niissä susissakin on niin pahaa, ihmiset tappaa enemmän lapsia ja koiria kun ne ja sudet pitävät peura kantaa kohtuullisena. Se että ihmiset ei lisäänny on ongelma mutta jos eläimet lisääntyy se on ongelma?? Kaikki halutaan keskittää kaupunkeihin ja saada digitaalista helpoutta elämään esim robotit
Se kuluu luontoon että on eläimiä ja ihmiset haluaa saada pois ainakin keskustelun perusteella