Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä on seksisuhde tyttäremme kaverin kanssa.

Vierailija
13.05.2014 |

Ikää kyseisellä tytöllä on nippa nappa 20. Suhde ehti jatkua monta viikkoa. Nyt olen ihan rikki. En olisi ikinä uskonut, että mieheni pettäisi minua toisen naisen kanssa.

Kertokaa, miten selviän tästä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tommoinen kakskymppinen spermaämpäri. Kyllä sinä selviät, se seksi on oikeasti vain seksiä. Se tyttörukka on vain pillu, sinä hänen elämänkumppaninsa. Mutta ihmiset ovat aika eläimiä ja tarvitsevat seksiä, siksi tuo tapahtui, joku niissä varatuissa ukkomiehissä kai meitä vain kiihottaa. Se on se kokemus ja turva, mutta te vaimot olette kyllä niille aina ykkösiä. Selviätte te, muutama viikko ei ole mitään. Käsket sen vaan testeihin! Nuorilla klamydiat jyllää...

Vierailija
2/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vaan seksiä, älä ota niin raskaasti. Ole onnellinen miehesi puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tapa millä selviät on: Ukko kiertoon. Jos noin härskiin touhuun on lähtenyt, niin ehkä oli (olikohan?) ensimmäinen, mutta ei taatusti viimeinen kerta. Tuskin haluat käyttää loppuelämää vierestä katsomiseen, kuinka ukko kuolaa "spermaämpäreitä".

Sun pitää nyt vaan luottaa itseesi, ansaitset parempaa. Usko pois, sulla tulee olemaan parempi elämä ilman tuommoista "aviomiestä!". Pää pystyyn ja mene vaatekaapille, pakkaa sen äijän kamat ja heitä ovesta ulos. Näin selviät.

Vierailija
4/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin liian sairasta. Eihän kukaan tuollaista miestä katselisi hetkeäkään. Hävettäisi miehen puolesta liikaa, vaikka itse on syytön. Kammottavaa ajatella kun menee muiden tietoon.

Vierailija
5/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tyttärenne? Mitä ajattelee isästään ja kaveristaan? Häpeää isäänsä todella paljon! Eikä varmasti voi sietäää enää "ystävätärtään"! Hän on samalla petettyjen puolella kanssasi, sillä hän menettää perheensä oman isänsä järjettömyyden seurauksena!

Kannatti vissiin miehelle moinen huorahdus!

Vierailija
6/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe! Melkoinen pelimies!

Vierailija
7/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta tää ikäerohullu tekee  vuorokaudessa? Aina on uudet kun tulenn palstalle.

Vierailija
8/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo.

Vierailija
9/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pihtasit.