Miksi mies ei kerro vaimolleen?
Sanotaan miestä vaikka Matiksi.
Olemme Matin kanssa työkavereita.Molemmat naimisissa.Olemme Matin kanssa hyviä ystäviä ja töiden ulkopuolellakin tiiviisti yhteydessä SALAA.Salaa siksi että Matin vaimo ei hyväksy ystävyyttämme.Matti on monta kertaa luvannut kertoa vaimolleen mutta ei kerro.Miksi?Mitään salattavaa ei ole mutta miksi?
Kommentit (5)
Hyi :( Se Matti luulee, että sulla on muitakin tunteita pelissä. Tai ainakin sillä on pesä mielessä.
Älä suostu tuollaiseen. Se mies käyttää sua hyväkseen jollain tavalla. Jos olisitte oikeasti ystäviä niin vaimo tietäisi ja voisitte joskus nähdä kolmestaankin.
Koska Matin vaimo ei välttämättä hyväksy ystävyyttä, voi olla sairaalloisen mustasukkainen.
Tai Matti itse on joskus vaimolleen puhunut ettei ymmärrä naisen ja miehen välistä ystävyyttä, että jommalla kummalla on aina jotain toiveita vakavammasta. Ja "ystävyytenne" pitää salata koska vaimo tajuaisi että ei se Matin puolelta ystävyyttä ole vaan pillu mielessä.
Siinä nyt pari syytä alkajaisiksi. Muita yhtä hyviä syitä voi olla vaikka 500. Totuuden tietää vain Matti.
Oon niin loukkaantunut vaimolle kun yrittää rikkoo meidän ystävyyden...-ap-
Vastaat itse itselles: Matin vaimo ei hyväksy ystävyyttänne. Matti tietää pääsevänsä helpommalla salatessaan asian.