Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei kerro vaimolleen?

Vierailija
07.04.2014 |

Sanotaan miestä vaikka Matiksi.

Olemme Matin kanssa työkavereita.Molemmat naimisissa.Olemme Matin kanssa hyviä ystäviä ja töiden ulkopuolellakin tiiviisti yhteydessä SALAA.Salaa siksi että Matin vaimo ei hyväksy ystävyyttämme.Matti on monta kertaa luvannut kertoa vaimolleen mutta ei kerro.Miksi?Mitään salattavaa ei ole mutta miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat itse itselles: Matin vaimo ei hyväksy ystävyyttänne. Matti tietää pääsevänsä helpommalla salatessaan asian.

Vierailija
2/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :( Se Matti luulee, että sulla on muitakin tunteita pelissä. Tai ainakin sillä on pesä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tuollaiseen. Se mies käyttää sua hyväkseen jollain tavalla. Jos olisitte oikeasti ystäviä niin vaimo tietäisi ja voisitte joskus nähdä kolmestaankin.

Vierailija
4/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Matin vaimo ei välttämättä hyväksy ystävyyttä, voi olla sairaalloisen mustasukkainen.

Tai Matti itse on joskus vaimolleen puhunut ettei ymmärrä naisen ja miehen välistä ystävyyttä, että jommalla kummalla on aina jotain toiveita vakavammasta. Ja "ystävyytenne" pitää salata koska vaimo tajuaisi että ei se Matin puolelta ystävyyttä ole vaan pillu mielessä.

Siinä nyt pari syytä alkajaisiksi. Muita yhtä hyviä syitä voi olla vaikka 500. Totuuden tietää vain Matti.

Vierailija
5/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin loukkaantunut vaimolle kun yrittää rikkoo meidän ystävyyden...-ap-