Mies odotti mua käärmepuvussa kotina..
Meillä on vuosipäivät tänään. Mieheni tietää että rakastan käärmeitä, mulla on kaksi omana ja ne on muutenkin mun lempieläimiä. Noh, mies sitten tästä vaarin ottaneena odotti mua sohvalla kun tulin töistä.. Siellä pötkötti sellainen vähän punkero käärme mua odottamassa sohvalla. MISTÄ SE EDES SAI TUON PUVUN?! Ilmeisesti ihan tosissaan ajatteli, että lempi leimahtaa kun näen mieheni ahtautuneena käärmepukuun... Eipähän ainakaan käy arki tylsäksi tuon miehen kanssa :D
Kommentit (96)
Olisipa hauska nähdä kuva sohvakäärmeestä! :D
Ihan paras aloitus aikoihin!
Nyt lähinnä kuvittelen Ap:ta kumiveneessä seuranaan käärmepukuun pukeutunut silmälasipäinen (hieman) punkero miehensä.. Ei oo edes totta! :D
Kas, onko aloittaja Janne Katajan vaimo?
Tollasia ihmisiä varten kannattaa elää xD ihana
Ap, mitä teille kuuluu nykyään? Onko käärempuku päässyt taas käyttöön?
Tästä tuli niin frendit (tv sarja) mieleen :DD
Tää on av:n ihanin ketju ikinä!!! Toivottavasti ap tulee kertomaan miten tänä vuonna kävi!
Ap täällä, päätin huvikseni etsiä tämän vanhan ketjun ja tännehän on tullut vastauksia! Käärmepuku on edelleen olemassa, kaapissa piilossa. Vuosiperinnettä tästä ei tullut, mutta Halloween-juhlissa ja pikkujouluissa on ollut jonkin verran käytössä :D
Ap, mitä teille kuuluu nykyään? Vaikutatte niin ihanalta parilta :)
Vaikka käärmepuku sinänsä ei olisi kovin hot, niin ajatus tossa on niin ihana että kyllä muhun toi toimis :D Kaikkea hyvää ap:lle ja silmälasikäärmeelle :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähinnä kuvittelen Ap:ta kumiveneessä seuranaan käärmepukuun pukeutunut silmälasipäinen (hieman) punkero miehensä.. Ei oo edes totta! :D
Voisko joku piirtää tästä sarjakuvan?
Mä olin ihan varma et ap:n käärme oli niellyt ukon ja köllötteli sohvalla sulattelemassa.
Ap tuli ktiin ja luuli ukkonsa pukeutuneen käärmepukuun
Aivan ihana! Mä olisin niiiin myyty :D
Päivän naurut :D