Miksi minun pitäisi viettää omaa aikaa
Kun en suostu olemaan lasteni luota pois keksitään vale diagnoosiksi synnytyksen jälkeinen masennus.
Kommentit (15)
Lapsemme ei tule koskaan menemään päivähoitoon. Päivähoidossa ei noudateta vanhempien antamia vaatimuksia kasvatuksen suhteen. Myöskään koulu ryhmissä joissa on matalankoulutustason perheistä lapsia ei ole koskaan hyvä asia.
En nuku päivä unia koskaan. Kaupassa käymme lasten kanssa yhdessä. En ulkoile kuin lasten ja koiran kanssa.
On se jännä että järjellisiä perusteita ei pystytä esittämään.
Jaaha, Silppukin on herännyt uuteen reippaaseen provoilupäivään.
Jotta muistaisit, kuka olet. Lapset on lainaa, kasvavat isoiksi ja lentävät pesästä. Sinun kannattaa itsesi takia aina muistaa mitä muuta olet kuin lastesi äiti. Jos olet sinut itsesi kanssa naisena ja ihmisenä, se tekee sinusta myös hyvän äidin lapsillesi.
Miksi et halua olla yhtään erossa lapsista? Pelkäätkö jotain?
Vierailija kirjoitti:
Jotta muistaisit, kuka olet. Lapset on lainaa, kasvavat isoiksi ja lentävät pesästä. Sinun kannattaa itsesi takia aina muistaa mitä muuta olet kuin lastesi äiti. Jos olet sinut itsesi kanssa naisena ja ihmisenä, se tekee sinusta myös hyvän äidin lapsillesi.
Miksi et halua olla yhtään erossa lapsista? Pelkäätkö jotain?
Minä olen hyvä äiti ja nöyrä vaimo.
Äidin tulee hoitta lapsensa ja perheensä. Lasten aivot vaurioituu jos ovat alle 3v ikäisinä äidistään erossa yli 10min.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Silppukin on herännyt uuteen reippaaseen provoilupäivään.
Minä olen kello 02:00 noussut siivoamaan. Sinä olet tainnut siihen aikaan olla vielä myymässä itseäsi kapakassa?
Provo kaipaisi twistin, että lapsi menossa armeijaan tammikuussa ja nyt ero ahdistaa. ”Voiko 47v pirkko-liisa anoa mukaan inttiin, koska niko-petteri ei mm. osaa kuoria perunoita?”
Lastesi kehityksen turvaamiseksi heille pitää duoda muitakin ihmikontakteja kuin oma äiti ja sisarukset. Heidän täytyy oppia tulemaan toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, heille tekee myös hyvää nähdä että on olemassa erilaisia ihmisiä erilaisine tapoineen.
Koska olet ilman persoonaa elävä läheisriippuvainen ja pilaat lapsesi elämän roikkumisella ja kontrollilla. Sinulla PITÄÄ olla oma persoona, tila, aikaa. Elämän sisältö ei voi olla lapset ja äitiys.
Koska suhde lapsiisi ei ole normaali, jos olet noin riippuvainen heistä.
Vierailija kirjoitti:
Lastesi kehityksen turvaamiseksi heille pitää duoda muitakin ihmikontakteja kuin oma äiti ja sisarukset. Heidän täytyy oppia tulemaan toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, heille tekee myös hyvää nähdä että on olemassa erilaisia ihmisiä erilaisine tapoineen.
Lapsillani on muita kontakteja kuin minä. Ne on sellaisia jotka mieheni hyväksyy. Tämä ei oikeita silti minua jättämään lapsia kenellekään hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet ilman persoonaa elävä läheisriippuvainen ja pilaat lapsesi elämän roikkumisella ja kontrollilla. Sinulla PITÄÄ olla oma persoona, tila, aikaa. Elämän sisältö ei voi olla lapset ja äitiys.
En ole läheisriippuvainen vaan hy ä ja vastuuntuntoinen äiti.
Naisen tehtävät elämässä on olla hyvä äiti ja nöyrä vaimo
Koska se on sinulle itsellesi hyväksi, sinun pitää oppia luottamaan muihin ihmisiin ja että lapsi on turvassa heidän käsissään, lapsi pitää laittaa vielä päiväkotiin tai viimeistään kouluun joskus, tämä siirto on lapselle helpompi kun hän on edes lyhyitä aikoja oppinut olemaan erossa sinusta. Ei omaa aikaa tarvitse koko viikonloppua ottaa, otat päiväunet, käyt vaikka kävelyllä tai kaupassa yksin, kun lapsi kasvaa voi olla pidempiä aikoja erossa hänestä.