Haluasin Prismaperheen, mutta ikäiseni eivät sitä tule saamaa.
Koko ajan kurkistetaan elämää, poliittiset uutiset vain masentaa. Veronkorotuksia ja kaikkea mitkä hankaloittaa elämää..
Te ihmiset, jotka olette "Prisma perhe", niin olette oikeasti todella onnekkaita.
Teillä on varaa omakotitaloon, autoon, lemmikkiin ja varmasti kaikkeen arjen perustarpeisiin.
"Tavallinen elämä" ei ole oikeasti mikään itsestäänselvyys.
T. Moniongelmainen parikymppinen.
Kommentit (9)
Meillä nuorilla on näköalattomuutta. Kun lukee uutisia, ei ole mitään positiivista tarjottavaa tulevaisuudessa, uhkakuvia vain. Ei ole toivon näköalaa.
Ihan turha syyttää verotusta
https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Laskelmat/Palkansaajan-tuloveroprose…
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuorilla on näköalattomuutta. Kun lukee uutisia, ei ole mitään positiivista tarjottavaa tulevaisuudessa, uhkakuvia vain. Ei ole toivon näköalaa.
täytyy vain katsoa hiukan kauemmas. suomen rajojen yli.
Sinun käsityksesi tavallisesta elämästä on vain liian ylä/keskiluokkainen.
Elin itse lapsuuteni tavallisessa perheessä mutta prismassa käyminen ei ollut normi: liian kalliit safkat eikä autoa, jolla sinne voisi päristellä.
T: myös parikymppinen
Ei sun asiat niin huonosti ole. Kyllä sulla on kaikki mahdollisuudet saada prismaperhe.
Asuuko prismaperhe omakotitalossa? Minä kuvittelin että liian pienessä, vanhassa rivitalossa velkaantuneena.
Vierailija kirjoitti:
Sinun käsityksesi tavallisesta elämästä on vain liian ylä/keskiluokkainen.
Elin itse lapsuuteni tavallisessa perheessä mutta prismassa käyminen ei ollut normi: liian kalliit safkat eikä autoa, jolla sinne voisi päristellä.
T: myös parikymppinen
Olen elänyt köyhässä perheessä ja jäänyt ns "köyhyystraumat".
Kivoja kommentteja teillä täällä, kiitos kommentoijille.
Tuntuu, että vähän sain tulevaisuudelle toivoa. Tavallinen elämä on parasta.
Olen ollut vuosia masentunut, niin ihan tavallinen elämä on unelmani.
Jos nyt ainakin niin, että taloudellisesti pärjää ilman liiallista stressiä rahasta.
Niin, ikäiseni eivät tule sitä saamaan koska ei ole rahaa, kun meidät verotetaan niin että tuhkatkin viedään pesästä.