Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ”löysitte” sen isokaluisen miehen?

Vierailija
18.12.2020 |

Tekisi mieli kokea se mahdollisimman iso kalu, mutta mistä sen löytäisi ilman että tarvitsee käydä satoja miehiä läpi. Mistä te muut olette sellaisen löytäneet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työmatkalla Phoenixissa hotellin baarista pari vuotta sitten. Kiva mies ja juteltiin niitä näitä, tumma kaveri NY:sta. Vaihdettiin välillä baariakin ja kun tultiin takaisin hotelllille mentiin yömyssyille huoneeseeni, tiesin kyllä mihin johtaa. Aikamoinen yllätys löytyi housuista, enkä ole sellaista sen koommin saanut edes katsella ja täytyy sanoa että orkku oli huima sen miehen käsittelyssä. Tuntui vielä kotimatkallakin pimpassa se pano. Miehenikin on ihan kivasti varusteltu, mutta ei sinne päinkään. Koukussa olen ja haluaisin kyllä uusiksi joskus kokea sen.

N46

Nyt Pekka sun jutut on liian omituisia!

Vierailija
22/23 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä täältä. n.40 partnerista on ollut suuri ehkä 4-5 miehellä. Hyvänkokoisia sitten jo paljon useammalla. Huomattavan lyhyt vain yhdellä, ja silläkin se oli paksu, ja osasi käyttää, ja vain yhdellä tosi pikkuruinen, jota en sitten nähtyäni edes halunnut kokeilla vaan laitoin miehen kävelemään. Lopuilla minun mittapuullani "normaalissa" vaihtelussa. En puhu koskaan näistä jutuosta esim. kaveilleni. Ainoa poikkeus oli tämä pikkuruinen. Tuo mies istahti vuoden jälkeen samaan pöytään jossa olin kaverini kanssa, ja alkoi piirittämään kaveriani. Mies oli todella komea, joten miksei nyt kaverikin vähän innostunut. Kun kävimme wc:ssä ja tiskillä miehen odottaessa pöydässä, kerroin kaveilleni mitä on odotettavissa jos lähtee samaa matkaa miehen kanssa. Ei sitten lähtenyt, vaan poistuimme ravintolasta wc-käynnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, Jodel ym. Kysyn suoraan kokoa.