Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelen bussikuskiksi, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
13.05.2014 |

Kysy vaan :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että tulet leipiintymään niihin pässeihin asiakkaisiin nopeasti. Tunnen bussikuskeja ja ovat ihan helvetin kyllästyneitä työhönsä. Oma mieheni ajaa myös bussia. Ainakin kaupungissa kyytiin tulee niin idioottia porukkaa. Hitaita uunoja jotka kaivelevat kuvetta hitaasti vasta kun ovat astuneet sisälle, ääliöitä jotka luulevat kuskin tietävän ilman merkkiääntä mihin pysäkille he haluavat jäädä, turhasta valittavia mummoja, idareita jotka syyttävät kuskia myöhästymisestä (vaikka syyllisiä ovat asiakkaat ja muut autoilijat), pässejä jotka lukevat bussin etuosasta mihin auto menee ja kydyvät sen jälkeen: "Mihin tää menee?" Lisäksi sotkevia juntteja ja muita luusereita.

Varaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:56"]Voin kertoa, että tulet leipiintymään niihin pässeihin asiakkaisiin nopeasti. Tunnen bussikuskeja ja ovat ihan helvetin kyllästyneitä työhönsä. Oma mieheni ajaa myös bussia. Ainakin kaupungissa kyytiin tulee niin idioottia porukkaa. Hitaita uunoja jotka kaivelevat kuvetta hitaasti vasta kun ovat astuneet sisälle, ääliöitä jotka luulevat kuskin tietävän ilman merkkiääntä mihin pysäkille he haluavat jäädä, turhasta valittavia mummoja, idareita jotka syyttävät kuskia myöhästymisestä (vaikka syyllisiä ovat asiakkaat ja muut autoilijat), pässejä jotka lukevat bussin etuosasta mihin auto menee ja kydyvät sen jälkeen: "Mihin tää menee?" Lisäksi sotkevia juntteja ja muita luusereita.

Varaudu.

[/quote] Kiitos vastauksesta. Minä luulen että kyse on myös miehesi asenteesta. Pitäisikö hänen vaihtaa alaa? AP

Vierailija
4/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, ajattelen analyyttisesti erilaisista asioista. Kehtaisitko treffailla minua?

Vierailija
5/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:20"]Olen akateeminen, ajattelen analyyttisesti erilaisista asioista. Kehtaisitko treffailla minua?

[/quote] En kehtaisi koska se olisi väärin miestäni kohtaan. AP

Vierailija
6/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat työltäsi (siis ne työn hyvät puolet :) ) ?

Vierailija
7/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:23"]Mitä odotat työltäsi (siis ne työn hyvät puolet :) ) ?

[/quote] Säännöllisiä työaikoja, maisema vaihtuu...pysyy toki samana hyvin pitkälti ;) Tapaan paljon ihmisiä, saan olla avuksi ja tunnen tekeväni tärkeää työtä. AP

Vierailija
8/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan koulutus kestää, pitääkö joku kuorma-autokortti (mikä sen virallinen nimi onkaan) olla ajettuna sitä ennen? Palkka (ja paljonko silloin on työtunteja?)?Poikani haaveilee bussikuskin urasta... =)

Vierailija
9/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:33"]Kuinka kauan koulutus kestää, pitääkö joku kuorma-autokortti (mikä sen virallinen nimi onkaan) olla ajettuna sitä ennen? Palkka (ja paljonko silloin on työtunteja?)?Poikani haaveilee bussikuskin urasta... =)

[/quote]9kk ja B-kortti riittää alle. Palkasta en vielä osaa sanoa mutta eiköhän sillä pärjää :) AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi