Tapasin tänään yhden työkaverin miesystävän, pisti kyllä ihmettelemään
Nainen on itse todella kaunis ja seksikäs, noin 3-kymppinen. Huumorintajuinen, sosiaalinen, isot rinnat mutta hoikka jne. Tapasin tämän miehen jä hän vaikutti sellaiselta hissukalta, ja oli aika lyhyt ja kaljuuntuva. Mikä ihme on saanut tuon työkaverin valitsemaan tämän "miehen". Minun on vaikea uskoa että kyseinen mies pystyy seksuaalisesti tyydyttämään noin näyttävän naisen. Ajattelin että voisin ehkä yrittää iskeä tätä työkaverinaista?
M31/187cm
Kommentit (39)
Seksitaidot eivät korreloi ulkonäön kanssa.
Lyhyen, pyylevän ja ruman Sinatrankin markkina-arvosta oli suurin osa housuissa.
Kyllä kuule jopa "vain" 175-senttinen, kaljuuntuva ja hiljainen mieskin voi olla seksuaalisesti haluttava eikä kyse ole vaan jostain sisäisestä kauneudesta tms. Esimerkiksi mun mies on mua selvästi lyhyempi ja on kyllä seksikkäin mies, kenet olen tavannut. Ehkä saisin pidemmänkin, mutta miksi vaihtaisin hänet huonompaan.
Nyt keskustelu siirtyi jo kokoon. Ei naiset hae mitään halkoa kuitenkaan.
Oletko Ap sen miehen k_ullin nähnyt? Jeremyn Ronkaan ei ollut pitkä, alapäästä kylläkin. Eikä komeakaan, mutta takuulla saanut enemmän naista kuin sinä. Olet siis muutaman sentin pidempi etkä kaljuuntuva, ja kuvittelet olevasi parempi rakastaja kuin se mies. Eiköhän siihen kuule on hyvät syyt, jos nainen on sellaisen miehen itselleen ottanut, eikä kaltaistasi oman elämänsä adonista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule jopa "vain" 175-senttinen, kaljuuntuva ja hiljainen mieskin voi olla seksuaalisesti haluttava eikä kyse ole vaan jostain sisäisestä kauneudesta tms. Esimerkiksi mun mies on mua selvästi lyhyempi ja on kyllä seksikkäin mies, kenet olen tavannut. Ehkä saisin pidemmänkin, mutta miksi vaihtaisin hänet huonompaan.
Sori vaan, en usko. Löisin 1000€ vetoa että fantasioissasi masturboit pitkälle, tummalle, harteikkaalle miehelle.
Mies
Koska meille naisille ei ole muuta valittavana jos yritämme saada jonkun kivan. Otat se rumimman ja lihavimman ja toivot että kohtelisi kuin ihmistä. Sitä ei se tee, vaan kohtelee sinua kuin jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, en usko. Löisin 1000€ vetoa että fantasioissasi masturboit pitkälle, tummalle, harteikkaalle miehelle.
Mies
Kysyn ihan ohiksena, että mitä sillä on väliä, millaisia fantasioita on, noin parisuhteen kannalta? Mun fantasiat ovat ainakin aika outoja eikä niissä ole mitään erityisen yksityiskohtaisia henkilöitä. Miehet ovat kategorioissa "normaalivartaloinen", tuon tarkempaa mielikuvaa mulla ei ole.
Meillä oli töissä ihan älyttömän kaunis ja vartaloltaan täydellinen nainen , jonka perään kaikki miehet kuolasivat. Hänen miehensä on taas hieman pullukka, mutta todella mukava ja fiksu, kuten tämä työkaverini on erittäin mukava. Heistä näki, että ovat todella onnellinen pariskunta ja työkaverin puolesta tuli hyvä mieli, kun oli löytänyt noin hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä ihan älyttömän kaunis ja vartaloltaan täydellinen nainen , jonka perään kaikki miehet kuolasivat. Hänen miehensä on taas hieman pullukka, mutta todella mukava ja fiksu, kuten tämä työkaverini on erittäin mukava. Heistä näki, että ovat todella onnellinen pariskunta ja työkaverin puolesta tuli hyvä mieli, kun oli löytänyt noin hyvän miehen.
On aina surullista, kun tuollainen jumalattare vartalon omaava nainen menee jollekin low testo beta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina surullista, kun tuollainen jumalattare vartalon omaava nainen menee jollekin low testo beta miehelle.
Miksi?
Ehkäpä kyseinen mies saa naisen nauramaan ja nauttimaan elämästä.
Intiimihommiin en ota kantaa kun eipä siitä ihmisen ulkonäkö mitään kerro.
Toiset saa sen kauneuden miehen lompakon kautta.
Mielenkiintoinen ketju. Sovin itse tuon kaljuuntuvan miehen kuvaukseen. On kyllä ihan vielä tukkaa päässä, mutta voihan joku ajatella minun kaljuuntuvan. Vaimoni on sitten todella hyvännäköinen ja hän kerää katseita. Sopii siis myös kuvaukseen. Olen myös ihmetellyt miksi vaimoni halusi kanssani naimisiin.
Sitä pohtiessa, olen huomannut että huumorintajuni ja erikoiset juttuni ovat hyvin samanlaisia kuin vaimoni isällä. Se voi johtua siitä. Lisäksi olen löytänyt sisäisen rauhan ja olen aika tasapainoinen. Vaimoni on minua 10 vuotta nuorempi ja elää stressaavaa vaihetta urallaan. Voi olla että tuon henkistä tukea. Olen myös hyvin tietoinen omista päämääristäni. Silläkin voi olla merkitystä, koska hänen aikaisemmat miehet olivat hukassa ja hakivat ulkoista turvaa. Mene ja tiedä. Jokaissella on omat mieltymyksensä. Pidänhän minäkin Saabeista.
Aloittaja itse sinkku oman luonteensa takia
Naisena, en ole kukkanen itsekään, mutta mieheni ei ole kaunis eikä lihaksikas, ei edes 'jylhän komea laatikkoleuka', heh. Sen sijaan hän on ajattelevainen, hauska, älykäs & meillä vaan jutut menevät niin yhteen, että välillä lähes pelottaa miten samanlaisia joissakin asioissa olemme. Hän on 8 v. vanhempi, sopivasti mielestäni. Hän on ehkä enemmän sinut itsensä kanssa, joka on aina rauhoittavaa. :)
Aloituksesta päätellen hän on joskus kävellyt liian kovaa oven kamanaan.