Video: sairaanhoitaja pyörtyy lehdistötilaisuudessa rokotteen ottamisen jälkeen
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tai rokotteesta tuli aivoja syövä ameeba?
Olet sita mielta etta laaketehtaat ovat laittaneet rokotteeseen ameeboja? Lisakulujahan siita vasta tulisi ja ylimaaraista vaivaa.
Minäki pyörtyisin, jos joutuisin olemaan kameran edessä. Siihen ei vaikuta rokotukset mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ihmista on pyortynyt kun otetaan verikoe?
Kuinka moni terve ihminen pyörtyy 10 minuuttia sen jälkeen kun verikoe oli jo otettu ja loppunut
Kun muuten on terveen näköinen ja puhuu ihan muusta asiasta
Niinpä, silloin tällöin joku pyörtyy näytteenoton aikana tai heti sen jälkeen, mutta en ole kuullut että sellaista tapahtuisi tuollaisen ajan päästä sen jälkeen, vaikka siinä välissä olisi ollut ihan skarppina.
Itsekin varmaan jos rokotuksen jälkeen joutuisin kameroiden eteen haastateltavaksi.
Meillä yksi hoitaja pyörtyi kun sai influenssarokotteen.🤷♀️ jännitti niin paljon pistosta.
Vaikka itse pistelee muita niin saattaa silti olla neulakammoinen.
Itse olen todistanut useita tilanteita kun esim. Ristiäisissä tai häissä alttarilla joku meinaa pyörtyä, kun seisoskellaan niin pitkään paikoillaan ja ehkä vielä jännittääkin.
Entero yersinia kirjoitti:
Tää on pakko selvittää että heräsikö se vai jäikö taas unitauti päälle . Tuberkuloosi ja keuhkorutto . Niihin tehoaa antibiootit eikö näihin ??
Heräsi, ja sanoi että usein pyörtyilee yliaktiivisen vagushermon takia aina kun sattuu johonkin paikkaan.
Täällä myös muita rokottava hoitsu joka kammoaa kun minua itseä pistetään.
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyminen rokotteen ottamisen yhteydessä ei johdu rokotteesta itsestään vaan pelkoshokista. Melko yleinen haittavaikutus rokottaminen yhteydessä erityisesti lapsilla. Hoitajaakin voi pelottaa itse tulla pistetyksi ja varsinkin vielä tuollaisessa tilanteessa jossa kuvataan ja useat ihmiset seuraavat tilannetta. Ihan turha ruveta mitään salaliittoteorioita kehittelemään.
Jokaisessa rokotteessa on anafylaktisen reaktion riski. Todella harvinainen, mutta mahdollinen. Voi olla sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyminen rokotteen ottamisen yhteydessä ei johdu rokotteesta itsestään vaan pelkoshokista. Melko yleinen haittavaikutus rokottaminen yhteydessä erityisesti lapsilla. Hoitajaakin voi pelottaa itse tulla pistetyksi ja varsinkin vielä tuollaisessa tilanteessa jossa kuvataan ja useat ihmiset seuraavat tilannetta. Ihan turha ruveta mitään salaliittoteorioita kehittelemään.
Jokaisessa rokotteessa on anafylaktisen reaktion riski. Todella harvinainen, mutta mahdollinen. Voi olla sitäkin.
Ps. en ole rokotevastainen. Tuli vaan asia yksi päivä puheeksi äitini kanssa, joka on töissä lääketutkimuksen parissa.
Niin, onhan noita. Kyse ei ole rokotteesta vaan jostain neulakammosta tai jännityksestä. Verikokeen oton jälkeenin jotkut pyörtyvät.
Eli n. 10 minuutissa rokote tappaa?
Mä pyörryin verikokeen jälkeen ja oksensin. Ottivat kokonaista 2 putkiloa, eli muutaman millilitran. Silti en usko, että niissä neuloissa oli mitään pahaa. Tuo rekatio voi tulla ihan jännittämisestä ja neulakammosta. Muistan itse jännittäneeni hirveästi, koska edellinen verikoe oli otettu noin 20v sitten enkä muistanut siitä mitään. Seuraavilla kerroilla ei enää tuntunut edes pahalta mennä verikokeeseen, siihen tottui kun ravasi parin viikon välein pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai rokotteesta tuli aivoja syövä ameeba?
Olet sita mielta etta laaketehtaat ovat laittaneet rokotteeseen ameeboja? Lisakulujahan siita vasta tulisi ja ylimaaraista vaivaa.
Olishan se hyvä kun laittaisivat. Olisi suomalaisillakin edes jotain päässä.
Oon itsekin pyörtynyt kerran jäykkäkouristusrokotuksen jälkeen, enkä edes tietoisesti jännittänyt kun ei koskaan piikkikammoa ole ollut. Semmosta sattuu, ihan normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ihmista on pyortynyt kun otetaan verikoe?
Kuinka moni terve ihminen pyörtyy 10 minuuttia sen jälkeen kun verikoe oli jo otettu ja loppunut
Kun muuten on terveen näköinen ja puhuu ihan muusta asiasta
Niinpä, silloin tällöin joku pyörtyy näytteenoton aikana tai heti sen jälkeen, mutta en ole kuullut että sellaista tapahtuisi tuollaisen ajan päästä sen jälkeen, vaikka siinä välissä olisi ollut ihan skarppina.
Mun mies pyörtyi kerran noin tunti-pari rokotuksen jälkeen. Oltiin lounaalla ravintolassa silloin, hän oli kävellyt rokotuspaikalta sinne ehkä pari kilometriä, ja sanoi että rokotus oli sattunut poikkeuksellisen paljon. Mitään erityistä syytä pyörtymiselle ei löytynyt, vaikka ambulanssi paikalla pyörähtikin, niinkuin usein tapahtuu kun julkisella paikalla pökrää. Mies jännittää piikkejä jonkin verran ja on taipuvainen pyörtyilyyn erilaisista syistä, sitä on heillä suvussa eli jonkinlainen perinnöllinen ominaisuus ilmeisesti. Ei ole kyllä tällä perusteella tullut mieleen, että kaikki rokotteet olisi pahasta, eikä koronarokote hirvitä.
Lisää haittavaikutuksia rokotteista, sairaala keskeytti rokotusohjelman.
https://www.foxnews.com/health/chicago-area-hospital-pauses-vaccination…
A hospital north of Chicago has temporarily paused coronavirus vaccinations for its staff after four employees experienced adverse reactions that included tingling and elevated heart rates, according to a report.
Advocate Condell Medical Center in Libertyville ... temporarily paused injections of the Pfizer vaccine out of an abundance of caution, officials said in a statement. But the organization’s other sites, including eight more in Illinois and three in Wisconsin, were continuing vaccinations without disruption, officials told FOX 32.
On Wednesday, state officials in Alaska reported that two health care workers in that state experienced allergic reactions to the Pfizer product.
One worker, described as a middle-aged woman with no previous allergy history, stabilized after treatment Tuesday following a rapid heartbeat, trouble breathing and a skin rash and redness, CBS News reported. She was admitted to a Juneau hospital for monitoring.
The second employee experienced milder symptoms, including eye puffiness, lightheadedness and a scratchy throat, the report said.
Ehkä hänellä oli työpäivä takana.
Olen pyörtynyt lentokoneessa, hautausmaalla, kaupassa, raskaana ollessa 2 x kotona, kirkossa ulkomailla, saunan pesuhuoneessa ja noista on aikaa osassa vuosikymmeniä. Hyvin voin.