Kuka myöntää vielä kannattavansa hallituspuolueita?
Näiden viimeaikojen haavistogaten, eläkeputken poiston ja kehitysavun tuplaamisen jälkeen puhumattakaan uudesta aktiivimallista? Ilmeisesti demareiden ja kepun äänestäjiltä puuttuu aivot ja vasureiden ja vihreiden äänestäjillä niitä ei edes ole.
Kommentit (119)
Nuorille kaupunkilaisnaisille on tärkeää että pääministeri on feministinainen ja kannattaa avoimia suhteita, intersektioonalista feminismiä ja ilmastohömppää. Työpaikkojen luominen ja talous heitä ei kiinnosta koska itse ovat jossain julkisen sektorin kiintiötyöpaikassa.
Minä kannatan. Paras hallitus pitkään aikaan. Erityisen iloinen olen naisvaltaisuudesta ja nuoresta naispääministeristä.
T. N46v.
Vierailija kirjoitti:
Noin 80 % äänestysikäisistä ja 100% täysjärkisistä.
Vain masokisti kannattaa nykyhallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan. Paras hallitus pitkään aikaan. Erityisen iloinen olen naisvaltaisuudesta ja nuoresta naispääministeristä.
T. N46v.
Eli olet aivoton bimbo jolle vain pääministerin sukupuoli on tärkeä? Parasta on siis oman kansan kurjistaminen?
En kannata. En mitään, oli hallituksessa tai oppositiossa. Kukaan, yksikään, ei saa minulta enää ikinä mitään luottamusta.
T. Ex-vihreä
Punavihreää roskaa kepun tuella. Enää ei yllätä mikään.
Vierailija kirjoitti:
En kannata. En mitään, oli hallituksessa tai oppositiossa. Kukaan, yksikään, ei saa minulta enää ikinä mitään luottamusta.
T. Ex-vihreä
Persut ja liberaalipuolue ovat järkeviä tosin jälkimmäinen ei ole eduskunnassa. En ymmärrä miksi? Ajaa tiukkaa mm politiikkaa, perustuloa ja verojen alentamista.
Vierailija kirjoitti:
T. N46v.
Kivaa on ja ihan parasta, paitsi ollaan todellisuudessa menossa täysillä päin seinää.
Siis eläkeputken poisto oli nyt yksi niistä harvoista hyvistä päätöksistä. Mutta miksi niin jumalattoman pitkä ylimenoaika?
Minä kannatan samoin koko perheeni!
Vierailija kirjoitti:
Viime vaaleissa vain 73% äänioikeutetuista äänesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vaaleissa vain 73% äänioikeutetuista äänesti.
Ja nuoremmilla tämä taisi olla vain 50% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eläkeputken poisto oli nyt yksi niistä harvoista hyvistä päätöksistä. Mutta miksi niin jumalattoman pitkä ylimenoaika?
Mikä siinä oli hyvää? Uskot ilmeisesti kokoomuksen satukirjaan? Kortisto täyttyy nyt iäkkäistä ja oikeita työllisyyskeinoja esim. Vironnveromallia ei oteta käyttöön joka loisi työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos kannattaa perheensä köyhdyttämistä. Lisäksi Marin ja kumppanit ovat miesvastaisia joten miehesi ja poikalapsesi saavat vihaa päälleen.
Minä kannatan! Paras mahdollisista vaihtoehdoista. Ei siellä joku Teuvo Hakkarainen valtionvarainministerinä loistaisi. Parempi tämä nykyinen meno.
Masokisteja Suomesta löytyy paljon. Kun Yle kertoo että Marin on ihQ niin onhan se pakko äänestää. Kyllä hävettää mitä lammaskansaa Suomalaiset on.
Ilman muuta kannatan. En näe mitään älykästä syytä, miksen kannattaisi.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos kannattaa perheensä köyhdyttämistä. Lisäksi Marin ja kumppanit ovat miesvastaisia joten miehesi ja poikalapsesi saavat vihaa päälleen.
Milläs tavoin persut rikastuttivat ollessaan edellisessä hallituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Siksi että seuraava hallitus saa siitä paskat niskaan