Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyminen itseensä

Vierailija
18.12.2020 |

Olen täysin kyllästynyt itseeni ja saamattomuuteeni joka toistuu joka päivä.
Mielessä on kuva minkä näköinen ja millainen ihminen haluaisin olla itselle ja muille.
Aamukahvin piristämässä mielessä olo on hyvä Ja suunnitelmat miten pääsen tavoitteisiin.
Ne kumminkin joka päivä kaatuu päivän mittaan kun aamupäivästä alkaa jo väsyttää ja ruoka maistuu tylsyyteen vaikka aamulla taas alkoi terveelliset elämän tavat ja painonpudotus.
Päivän mittaan mieli mustuu ja väsyy, kaikki ärsyttää ja tekisi mieli vaan syödä ja nukkua. Miehelle roiskin turhista ja koen itseni rumaksi ja lihavaksi väsyneeksi akaksi. Päinvastoin tahtoisin asiat.
Yöimetys ei ota loppuakseen ja yöheräilyt ja koen olevani huono äiti kun olen niin saamaton ja väsynyt.
Itseinho on kova.
Maailmanmeno uutisineen ahdistaa.
Blaah...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja/tai ahdistus. Tarvitset apua!

T. toinen samanlainen

Vierailija
2/4 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten, paitsi minun lapset isompia. Puhuin asiasta ystävälleni ja hän sanoi että tarvitsen harrastuksia. Nyt korona-aikaan kaikki harrastukset eivät onnistu tosin.

Palkkasin itselleni pt:n ja hän teki minulle saliohjelman, koska en ole ikinä harrastanut mitään liikuntaa. Aloin käydä myös ryhmäliikuntatunneilla. Eilen sain uuden saliohjelman ja tykkään tosi paljon käydä siellä. Olen kehittynyt mielestäni hyvin pienessä ajassa.

Alussa paino nousi reilu 2kg, mutta nyt se on laskemaan päin. Inbody mittauksessa kävin myös ennen salitouhuja.

Kokeile erilaisia juttuja ennakkoluulottomasti niin löydät omat juttusi. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain unenpuute. Mies kuvioissa, delegoi nainen.

Vierailija
4/4 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää vaan itsestäsi, vaikket saisi mitään aikaan. Oot sentään saanut luoduksi aikamoisen ihmeen, oman lapsen! Tekemisen sijaan voi välillä vaan antaa ajatusten ja unelmien juosta vapaasti.