Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen palstaillut ainakin 12 vuotta

Vierailija
18.12.2020 |

Mistä hommata elämä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ollut niitä ensinmäisiä. Kunnioitettava pakstailu-uurtaja. On varmasti siinä ajassa jutut muuttuneet paljonkin. Muistatko ekan keskustelun, joka sai sut koukkuun.

Vierailija
2/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät liity mitenkään toisiinsa. Itse olen purjehtinut 15 vuotta.

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ollut niitä ensinmäisiä. Kunnioitettava pakstailu-uurtaja. On varmasti siinä ajassa jutut muuttuneet paljonkin. Muistatko ekan keskustelun, joka sai sut koukkuun.

Aloitin kaksplussalla ja siellä olin alkuvuodet

Siellä oli mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
4/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, välillä kyllä vuosiakin poissa. Mutta hyvää ajanvietettä tämä on. En koe tuhlanneeni aikaani. 

Vierailija
5/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, mä oon palstaillu 22 vuotta. Elämää on eletty siinä samalla.

Vierailija
6/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin täällä ekan kerran jo 22 vuotta sitten!

On jäänyt mieleen mm. sellainen viesti, jossa joku kertoi veljensä poismenosta, ja nimimerkkinä oli "Surullisesti alkoi vuosi -99".

Vierailija
7/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vuonna 2003. Ei hyvä.

Vierailija
8/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta Ammattivalittajan lakonisia horinoita tai suoranaisia valheita. Itse eksyin palstalle silloin kun Ammattivalittajalla oli syöpä, sittemmin tapahtuikin ihmeparantuminen. Jota seurasi kuuluisa Aruban matka.

Vierailija
9/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin Sonera Plazan Elleissä 1995, joten keväällä meni rikki jo neljännesvuosisata. On tässä kyllä muutakin ehtinyt tehdä.

Vierailija
10/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ja eivät ole. Samanlaista hyvänpäivänjuttua ja verbaalista huumoria täällä on ollut aina. Kulta-aikaa palsta eli Online-aikaan, kun tuli Suuri Palstauudistus ja kaikki spesifit palstat (vauvat, taaperot, ruoka, lastentarvikkeet, mitä niitä kaikkia nyt olikaan) pilattiin. Online jatkoi vanhaa tyyliä ja kaikki vanhat parrat pakenivat sinne. Siellä oli paljon nimimerkkejä, jotka joskus jopa tapasivat toisiaan, ja tulivat vuosia myöhemmin kertomaan miten elämä oli heitä kuljettanut.

Oli paljon palstan omia juttuja. Niitä on nykyäänkin, raikkaat voileivät ja Munsalan kansallispuvun mainitakseni.

Silloin poliittinen ilmapiiri oli ihan toinen, eikä täälläkään ollut öyhötystä. Se on pilannut sekä palstan että koko internetin. Sillä minäkin pääsin täältä vuosiksi pois, kunnes tulin taas yhden tietyn aihepiirin, josta täällä on paljon keskustelua, tiimoilta takaisin.

Vierailija
11/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-Petteri kirjoitti:

Minä aloitin Sonera Plazan Elleissä 1995, joten keväällä meni rikki jo neljännesvuosisata. On tässä kyllä muutakin ehtinyt tehdä.

Vähän muisti pätkii. Sehän oli tietysti ensin Keskuskatu ja vuosi olikin 1996. Kauan sitten kuitenkin.

Vierailija
12/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2000 ja elämä lähti väärään suuntaan siitä hetkestä.

Vierailija
13/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2000 se alkoi. Joo ja alamäkeä ei voi estää!

Vierailija
14/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien 2004-2012 välillä oli taukoa. Mitä täällä silloin tapahtui? Tuskin mitään koska olin elämässä.

Vierailija
15/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo-Petteri kirjoitti:

Vähän muisti pätkii. Sehän oli tietysti ensin Keskuskatu ja vuosi olikin 1996. Kauan sitten kuitenkin.

Mä siirryin Sonera Plazan Elleistä aivo vapaalle kun e-pillerit pettivät.

Vierailija
16/16 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20. juhlavuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä