Tikkurilan osake +64,56%
Meikäläinen voitti ihan kiitettävästi, mulla oli 321 osaketta. Siitä sai komeat joululahja rahat perustyötön.
Kommentit (28)
Itsekin sain muutaman tonnin. Harmi tietenkin, että Suomalainen yhtiö myydään ulkomaille, mutta näillä rahoilla voi sitten ostaa vielä enemmän muiden kotimaisten yhtiöiden osakkeita.
Voittanut on vasta sitten, kun on myynyt voitolla.
Mietin Tikkurilan osakkeiden ostamista aikaisemmin, mutta en sitten ostanut kuitenkaan. Olen Tikkurilan maalien käyttäjä (hyvät tuotteet) ja heillä on edustavat toimitilat. Sääli, nyt hiukan harmittaa, että en ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mietin Tikkurilan osakkeiden ostamista aikaisemmin, mutta en sitten ostanut kuitenkaan. Olen Tikkurilan maalien käyttäjä (hyvät tuotteet) ja heillä on edustavat toimitilat. Sääli, nyt hiukan harmittaa, että en ostanut.
Toisaalta mitäs sitä inisemään. Tulee uusia mahdollisuuksia, jos on valpas.
Pieniä on nämä nousut kryptovaluuttoihin verrattuna.
Onnea kaikille jotka omistivat (tuskin siis omistavat enää) Tikkurilaa. Harmittaa etten itse hankkinut kun jossain vaiheessa sitä mietin.
Finnairin osake on noin euron alempana vuoden huippuun nähden. Maanantaina kannatta vähän seurata tilannetta. Tikkurilan tulos voi laskea yhtäkkiä.
Minulla oli 1900 Tikkurilan osaketta vuosia. Ei ole enää. Tänään korkkasin samppanjapullon.