Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilan osake +64,56%

Vierailija
18.12.2020 |

Meikäläinen voitti ihan kiitettävästi, mulla oli 321 osaketta. Siitä sai komeat joululahja rahat perustyötön.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh, miten tuo on mahdollista. :O Voi helvetin helvetti, kun tämänkin missasin

Vierailija
2/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan. Noh, mulla on salkussa tesla ja bitcoin molemmat nousseet yli 200%, enkä ihan muutamalla tonnilla ostanut kumpaakaan.. koskakohan viitsisi myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nordnetin kautta sijoittaa bitconeihin?

Vierailija
4/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes yllä alkuvuoden kurssihuippuihin?

Vierailija
5/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap :) Mulla ei ollu yhtään. No, tätä nousua ei voinut ennakoida.

Vierailija
6/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi indeksirahaston kautta näkyy minullakin.

Vierailija
7/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija, mutta mä luin sijoitus neuvojien ennustuksia jokin aika sitten syksyllä ja päätin niihin luottaen ostaa kyseisiä osakkeita.

Vierailija
8/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tuo aika surullista. Taas yksi tehdas myyty ulkomaille ja kun uusi omistaja karsii päällekkäisyyksiä niin se huomaa että Suomessa on helpointa ja halvinta päästä eroon työntekijöistä ja koko Tippurilan yksikkö suljetaan.

Vierailija
9/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan tuo aika surullista. Taas yksi tehdas myyty ulkomaille ja kun uusi omistaja karsii päällekkäisyyksiä niin se huomaa että Suomessa on helpointa ja halvinta päästä eroon työntekijöistä ja koko Tippurilan yksikkö suljetaan.

Niin totta. Mutta en mä työttömänä ajattele sellaista. Mä haluan vaan rahaa.

Vierailija
10/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakesijoittaminen on kaikkea muuta kuin eettistä. Sama liittyy kaikkeen, jossa toisella yritetään tehdä rahaa (myös asuntosijoittaminen).

Vierailija
11/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija, mutta mä luin sijoitus neuvojien ennustuksia jokin aika sitten syksyllä ja päätin niihin luottaen ostaa kyseisiä osakkeita.

Joo, mutta tarkoitankin tuota tullutta ostotarjousta ei voinut ennakoida. Ei noissa sijoitusneuvoissa puhuttu kuin pitkän tähtäimen näkymistä.

Vierailija
12/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakesijoittaminen on kaikkea muuta kuin eettistä. Sama liittyy kaikkeen, jossa toisella yritetään tehdä rahaa (myös asuntosijoittaminen).

Höpö höpö. Ihmiset saa vapaassa maassa rehellisesti rahansa tienata.

Vierailija
13/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla kaikki yritystoimintakin on epäeettistä. Eli jos nyt perustan Maija Meikäläisen villasukkakutomon ja myyn ihmisille villasukkia niin että siitä jää minulle ylimääräistä voittoa käteen niin yhtä epäeettistähän se on. Puhumattakaan siitä että palkataan ihmisiä töihin - siinähän vasta yritetäänkin tehdä rahaa sen toisen työpanosta hyödyntäen. Aika harva asia pyörii hyväntekeväisyydellä. Mutta kyllä sijoittajakin voi valita sijoitettavat kohteet oman arvomaailmansa perusteella. 

Vierailija
14/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun puolen vuoden aikana plussaa vähän päälle kolme tonnia (15 ke -> 18,3 ke). Eilen möin viimeisetkin osakkeet pois. Mitkään osakemarkkinoiden toimintaan perustuvat lainalaisuudet eivät nyt näytä toimivan, joten en ota enää riskejä vaan pidän taukoa.

Vierailija
15/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos vaan. Noh, mulla on salkussa tesla ja bitcoin molemmat nousseet yli 200%, enkä ihan muutamalla tonnilla ostanut kumpaakaan.. koskakohan viitsisi myydä.

Tänään olisi hyvä päivä. Maanantaina tesla rysähtää.

Buttcoinin nousu jatkuu vielä ensi vuoden alkuun mutta siitäkin ollaan jo parhaat palat nähty.

T. Kassi-Kalle

Vierailija
16/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalistinen talous perustuu siihen, että asiakkaalta yritetään saada rahaa. Ovatko ruokakaupat tai apteekit mielestäsi epäeettisiä, koska niissäkin yritetään saada ihmisiltä rahaa? Pitäisikö ihmisten siis saada kaikki ilmaiseksi? Kommunismia kokeiltiin tuossa itänaapurissa vuosikymmenet, historiankirjoista voi lukea, miten kävi.

Vierailija
17/28 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla meinaa mennä ulkomaille myyntiin tämäkin firma. Seuraavaksi katoaa tehtaat Vantaalta. Uusi osoite lienee jossain Romaniassa?

Vierailija
18/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kannattaa varmaan ostaa finnairia, koska ihmisten matkustus into alkaa taas, kun korona hellittää ja rokotukset pääsee kunnolla vauhtiin.

Vierailija
19/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kannattaa varmaan ostaa finnairia, koska ihmisten matkustus into alkaa taas, kun korona hellittää ja rokotukset pääsee kunnolla vauhtiin.

Finnair ehditään kansallistamaan ennen kuin lentomatkustus saadaan millään tavalla käyntiin. Ilmojen talvivaara osakesijoittajille.

Vierailija
20/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan vakavissani harkitsin kuukausi sitten, että olisin ostanut kahdella tonnilla Tikkurilan osakkeita. En kuitenkaan ostanut, koska katsoin kurssin olevan vielä aika korkea. Olisi kannattanut, sillä olisin tehnyt kuukaudessa 1500 euron voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän