Tykkään katella Mayn Keittiöö Alfalta, entä muut?
Vaikka elän ihan eri maailmassa, mukava katsella kun May taikoo aina pöydät koreiksi.
May on tyyppillinen karjalaisnainen, tollanen mummonikin oli että ruokaa oli ja paljon ja aina pöytä täynnä ihmisiä syömässä.
Täällä näin eilen sellasen ketjun että millaisia on karjalaiset, niin May on yksi hyvä esimerkki.
Tuo May on evakkojen lapsi.
Kommentit (27)
Oon joskus katsonut netistä ja aika symppis täti oli. En muuten ole mikään ruokaohjelmien ystävä, etenkin kun monessa ohjelmassa laitetaan liha/kalaruokaa, joita en itse syö. Mutta Mayn ohjelmassa on ihanaa tuo rento tunnelma ja vieraanvarainen pöydät koreiksi-asenne.
Sitä on joskus huvittavaa katsella, kun se May on aika kova sähläämään. Mitat ovat vähän sinnepäin, kaasuliekki saattaa olla vähän kovalla ja näyttää välillä vaaralliselta. Pyyhkeet läntätään kohotettavien taikinoiden päälle ja kaiken ei tarvitse niin viimeisen päälle hienoa olla.
Niin ja kermat plus muut myös läntätään pannukakkujen yms päälle.
Aikalailla uusintoja ovat. Kivasti sanoo: basilikkaa..:)
Pirren olkkari oli kiva, hänen kotonaan tehty ohjelma. Vanha talo.
Minä tykkään ja olen uusinnatkin katsellut toiseen kertaan. Tekee aivan upeita kokonaisuuksia. Ruoka ei ole liikaa pilkottua tai "valmiiksi pureskeltua" mössöä. Jää hampaillekkin työstettävää. Silmän ruokaakin riittää.
Nyt koitin katsoa, kun osui kohdalle. Ei pysty. :D
1
Niitä löytyy YouTubesta. Ihan oikeasti.