Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sector Alarmin myyjä koputti meidän oveen kello 20

Missämaskit
18.12.2020 |

Ja jäi seisomaan sinne taakse. Ei soittanut edes ovikelloa. Onneksi meillä koira vahtii jos joku yrittää tunkeutua sisään.
Vähän outo aika kun maskiton myyjä tulee käymään ja ei oltu edes pyydetty tänne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän seisoi varmaan 10min oven takana kun ei heti uskaltanut mennä kattomaan kuka siel on siihen aikaan. Jotenkin ärsyttävää ettei voi etukäteen ilmoittaa että tommonen myynti kiertää talojen keskellä. Enää en avaa mikäli noin myöhään tulee. Ja tosiaan ei maskia naamassa.

Vierailija
2/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes avaisi tollaselle myyjälle nehän voi tulla kattoo onko mitään pöllittävää älkää päästäkö niitä sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyslaitteiden ovelta ovelle-kauppa on kyllä jonkun täysidiootin keksintö :D

"Hei, olen tuntematon henkilö ja soitan ovikelloasi myöhään illalla. Päästä minut sisälle arvioimaan miten arvoesineesi ja kotisi suojattu".

ööh...juu, ilman muuta, kyllä kiitos :'DD

Vierailija
4/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon päivittäin kotona joten jos varkaat nyt yrittää tulla kun kieltäydyin ostamasta näitä vempeleitä niin saavat kuonoon. Kaulimesta.

Vierailija
5/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälytyslaitteiden ovelta ovelle-kauppa on kyllä jonkun täysidiootin keksintö :D

"Hei, olen tuntematon henkilö ja soitan ovikelloasi myöhään illalla. Päästä minut sisälle arvioimaan miten arvoesineesi ja kotisi suojattu".

ööh...juu, ilman muuta, kyllä kiitos :'DD

Kuulostaa rikollisten taustatyötä. Katsotaan onko mitään pöllittävää ja mennään myöhään sinne niin eivät ole niin skarppina. Talooni ei yksikään tuntematon tule.

Vierailija
6/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on käynyt nyt kaksi eri myyjää. Toinen oli tämä firma, josta ap kertoi, ilman maskia. Ilahtui, että "onkos siinä talon emäntä" - oikeasti, kuka aloittaa nykyään myyntipuheen noin, mulla oli heti karvat pystyssä - ja lätkäisi käyntikortin käteen.  

Toinen oli myös jostain hälytyslaitefirmasta, hänellä sentään oli maski. 

Ripitin kummankin siitä, että nyt ei ole sovelias aika kiertää ovelta ovelle ja vedin oven kiinni.

Vierailija
7/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku nuori varmaan 20v jäbä se oli joka tääl kävi. Luontovisa kovaan käyttöön😂😂😂

Vierailija
8/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on nöyryyttävää heille, jotka ovat joutuneet tuohon hommaan. Usein ovat nuoria miehiä ja iltakaudet joutuvat käymään ns kerjuulla toisten ovilla. Kyseiset firmat voisivat mennä itseensä. Ei tuollainen markkinointi ole nykypäivää eikä ainakaan nyt koronan aikaan. Yks ilta lenkillä ollessani karmeassa räntäsateessa katselin kun nuo myyjät oli asialla klo 19-20 välillä ja ihan sääliksi kävi. Monet ihmiset ovat vielä niin ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan