Mikä oli se viimeinen pisara eroon?
Eli vaikeuksien jälkeen, kun vielä on haluttu jatkaa ja yritettää... Mikä oli viimeinen riita/tapahtuma/tilanne, mikä siihen eroon johti?
Kommentit (5)
Jatkuva valehtelu, tosi törkeästikkin. Viimeinen niitti oli, kun oli vaihtanut puhelimeensa jonkun miehen nimen alle jonkun hutsun numeron, ja sille soitellut ja ties mitä.Piti mua ilmesiesti tyhmänä. Vaan enpäs ollut, ja repäisin koko idiootin pois elämästäni kertarysäyksellä:) ei auttanut "rakastan sua" viestittelyt. Se loppui kuin seinään.
Se numerojuttu ehkä viimeinen pisara, sitä ennen jatkuva valehtelu,tarinoiden sepittely, ja muille naisille flirttailu esim.facebookissa.
Onneksi oli pelkkä laastari koko äijä, niin ei kirpaissut:D jos olisi ollut tosirakkaus kyseessä niin en tiedä mitä olisin tehnyt :/
Ekassa pitkässä parisuhteessani viimeinen niitti oli se että tajusin lasten kärsivän todella paljon isänsä väkivaltaisesta käytöksestä mua kohtaan. Jotenkin kuvittelin että niin kauan kun ei koske lapsiin on kaikki ok.
Toisessa pitkässä parisuhteessa homma kaatui lapsiin, eli olin niin typerä että otin lapsettoman miehen. Alussa tuntui tykkäävän mun lapsista mutta pitkän päälle halusi kasvattaa heitä mm. Pitämällä nälässä. Hänestäkin kuoriutui täysi sadisti joka sai jotakin kicksejä ei vain minun vaan myös lasten kiduttamisesta monin eri tavoin. Emme uskaltaneet hengittää omassa kodissamme(jonka minä typerys vielä maksoin yksin), se oli tosi kurjaa.
Näen nykyään parisuhteen asiana jolla en halua "rikastuttaa" elämääni, varsinkaan lasteni, eiköhän me olla kärsitty jo tarpeeksi. Ihanaa kun viimein saan käyttää vähät rahani lapsiin eikä tarvitse pelätä ketään. Viisi vuotta olemme asuneet keskenämme, viisi hyvää ja elämisen arvoista vuotta. Silti näen vielä itse painajaisia enkä menaa saada öisin unta. lapset voi onneksi todella hyvin nykyään.
Kaksi pitkää parisuhdettani on hiipunut vuosien saatossa kuoliaaksi, eikä mitään ns. viimeistä niittiä tullut, vaan vetkuttelin eroa niin kauan kunnes kummallakin kerralla ihastuin toiseen mieheen. En pettänyt, mutta uusi ihastus nopeutti eroa joka olisi muutenkin tullut.
Viimeinen niitti oli se kun mies sanoi mulle "Olet laiska lehmä". Tuo lehmä sana oli se minkä jälkeen en nähnyt enää tulevaisuutta parisuhteelle. Nykyään ollaan hyviä ystäviä.
Mies oli tehnyt todella törkeitä asioita minulle kännissä. Lähdin siskolle, lähetteli mulle lepyttelyviestejä ja lupasi, ettei juo enää ikinä.
Kun palasin kotiin, siellähän se ukko oli humalassa taas.
Seuraavan kerran kun yöllä valvoin odottaen sitä baarista kotiin, tajusin että näin en loppuelämääni halua viettää. Kotiin tultuaan sanoin, et tää oli tässä, oon etsimässä uutta kämppää.