Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tyyny joka ei painu kasaan?

Vierailija
18.12.2020 |

Moni tyyny on uutena oikein sopiva, mutta jokaikinen tyyny ajanmyötä painuu ärsyttävästi kasaan, ei uskalla edes pestä tyynyjä, kun se vain nopeuttaisi sitä kasaan painumista.

Mistä tyyny joka ei painu kasaan, mutta ei ole myöskään sellainen kova "ergonominen" tyyny? Nukun kylkiasennossa/puoliksi mahallaan, joten tyyny ei saa myöskään olla liian muhkea.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tai sipsi. Niistä sopii valita.

Vierailija
2/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito untuvatyyny. Niitä pitää pestä ja kuivata kuivurissa säännöllisesti, että pysyvät hyvinä. Mulla on nyt n. 7 vuotta vanha Joutsenen tyyny, ja olen kiintynyt siihen niin että otan sen mukaan jos olen yötä poissa kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsi..?

Vierailija
4/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuivuria eivätkä untuvat ole napakoita.

Vierailija
5/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatyyny on mielestäni paras. Pienellä pöyhinnällä on kuin uusi vielä vuosien jälkeenkin.

Vierailija
6/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sementtivalimolta?

Vierailija
7/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyynyn untuville olla allerginen?

Vierailija
8/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa eettisen untuvatyynyn? En haluaisi minkään kiinalaisen rääkätyn kanan untuvia tyynyyni.

- ap.

Vierailija
9/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Familonin ekstra napakat tyynyt. Nimeä en muista, mutta niissä on normaalia enemmän täytettä. Löytyy varmaan kun googlaa familon kova tyyny.

Vierailija
10/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä saa pikkurahalla myös jämäköitä tyynyjä

Vierailija
11/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtomuovista?

Vierailija
12/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskistä saa pikkurahalla myös jämäköitä tyynyjä

Jotka menee lyttyyn 2 viikon käytön jälkeen ja menettää sen napakkuutensa.

Nyt en usko, että halvalla saisi hyvää, on tullut kokeiltua ihan tarpeeksi halpoja tyynyjä.

-ap.

Vierailija
13/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi ehkä toimia: https://www.familon.fi/fi/tuote/familon-lokerikko-organic-niskatyyny-25…

Luulisi että tuollainen lokerikko pitäisi täytteet paremmin kuosissa. Pistän harkintaan, että ostaisin tuollaisen :)

-ap.

Vierailija
14/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut ikinä ergonomista tyynyä vai miksi ne tyrmäät?

Ostin vuosia sitten hierojaltani ergonomisen tyynyn jota voi itse muokata halutun malliseksi/korkuiseksi.

Elämäni parhaita hankintoja!

Nukun itsekin kylkiasennossa puoliksi mahallaan ja toimii loistavasti siihen tarkoitukseen.

Vierailija
15/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vuosia sitten hierojaltani ergonomisen tyynyn jota voi itse muokata halutun malliseksi/korkuiseksi.

Nukun itsekin kylkiasennossa puoliksi mahallaan ja toimii loistavasti siihen tarkoitukseen.

On ollut, toimisi jos osaisi nukku kunnolla kyljellään tai selällään, mutta kun nukun miltei mahallani, niin painaa kurkkua ikävästi.

Lisäksi olen tottunut nukkumaan toinen käsi tyynyn alla, minulla on leveät hartiat, niin johtuu varmaan siitä.

-ap.

Vierailija
16/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos on höyhenallergia kuten minulla.

Vierailija
17/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jos on höyhenallergia kuten minulla.

Höyhenallergia xD Olisko kuitenkin lintuallergiaa?

Vierailija
18/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut, toimisi jos osaisi nukku kunnolla kyljellään tai selällään, mutta kun nukun miltei mahallani, niin painaa kurkkua ikävästi.

Lisäksi olen tottunut nukkumaan toinen käsi tyynyn alla, minulla on leveät hartiat, niin johtuu varmaan siitä.

-ap.

Nukun ohan samalla tavalla 😅

Toinen käsi aina tyynyn alla.

Sulla on sitten ollut huono tyyny. Liian kova ja jäykkä tms? Tämä ei paina mitään ja kulmiakin saa muotoiltua niin ettei paina.

Vierailija
19/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaahtomuovityyny, jossa on vetoketju. Ostin pussin samanlaisia vaahtomovipallukoita, joten sitä voi täyttää sitä mukaa kuin se painuu, eli ehkä pari kertaa vuodessa. Saman voi tehdä muillakin materiaaleilla.

Vierailija
20/34 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap.

Nukun ohan samalla tavalla 😅

Toinen käsi aina tyynyn alla.

Sulla on sitten ollut huono tyyny. Liian kova ja jäykkä tms? Tämä ei paina mitään ja kulmiakin saa muotoiltua niin ettei paina.

Jep, oli todella kova ja jäykkä.

-ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi