Ihan hanurista nää 9-17 työvuorot.
Koko päivä menee töissä vaikka etänä teenkin. Kun ruoan on saanut syötyä ja tiskit koneeseen niin johan voi suurinpiirtein mennä nukkumaan.
Onneks näitä ei oo usein.
Tänäänkin heräsin kuudelta kuten aina ja olen jo käynyt lenkillä, täyttänyt tiskikoneen, laittanut pesukoneen päälle ja viikannut pyykit sekä vienyt roskat.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin on. Tosin vielä veemäisemät ovat 11-19 ja 12-20. En enää lähde vuorotöihin.
12-20 on ihan paras. Saa nukkua pitkään, duunin jälkeen voi mennä salille hiljaisempaan aikaan ja illallakin ehtii vielä vaikka mitä.
Mulla oli työvuoro 13-21, eihän siitä mitään tullut. Aamupäivän touhusin kotona, lenkkeilin koiran kanssa.
Töissä jaksanut mitään, kun olin jo yhden "työvuoron" tehnyt.
Aika nopeasti sain vuoron 7-14.
Pyysin itse tuota tunnin vähennystä.
Puhuminen kannattaa...töissäkin😊
Meillä on liukuma aamuisin klo 7-9 ja iltapäivisin vastaavasti 15-17. Itse teen useimmiten 8:30-16:30. Aikaisemmin en jaksa herätä. Etätöiden ansiosta jää vielä hyvinkin noin seitsemän tuntia aikaa tehdä illalla mitä haluaa.
Meillä on liukuma kello 6 alkaen. Tosin selvästi pomopuoli haluaisi, että vasta kello 8-9 välillä aloteltaisiin. Ovat liian laiskoja heräämään itse, ja näin jää monta tuntia työsuorituksesta kyttäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten bussikuskin homma. Teet neljä tuntia aamuruhkassa ja toiset neljä tuntia iltaruuhkassa. Keskellä päivää sitten monta tuntia "vapaata laatuaikaa" jossain bussivarikon nurkalla notkua. Aamulla pitää herätä tosi aikaisin ja takaisin kotona vasta iltahämärässä. Siinä jos jossain menee elämä hukkaan.
Onko tuo edes laillista? Inhimillistä se ei ainakaan ole.
Mitäpä luulet miksi bussia ajaa lähinnä vähän enemmän aurinkoa saaneet tyypit?
Eihän tuollaiseen suostu kuin hädänalainen ihminen.
9-17 olisi just hyvä työaika. Jäisi illastakin sitten enemmän aikaa.