Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärellä mies, joka edustaa eri uskontoa.

Vierailija
11.05.2014 |

Olisiko sulle ok? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi.

Vierailija
2/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uskonnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mulla oli mies, joska edusti eri uskontoa. eli miksikä ei tyttären mies onnistuisi.

Kannattaa nämä uskontoasiat tietenkin sopia ennen avioliittoa: mihin uskoon lapset liittyvät, mitä uskonnollisia tapoja perheessä noudatetaan, kuka/ketkä osallistuvat tapojen viettämiseen jne, jne.

Kun tuo keskustelu on oikein tehty, niin ongelmia ei ole eron jälkeenkään. Meilläkin lapset osallistuvat molempien vanhempien mukaisiin tapoihin ja me vanhemmat vielä muistuttelemma lapsia, että miten siellä toisen vanhemman uskonnollisiissa tilaisuuksissa sitten käyttäydytään.

Vierailija
4/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan se uskonto ratkaisee VAAN ihmisten luonne-vai pitääkö sen miehen nyt ajatella sinun tyttärestä että hän on väärä uskoinen? Sama juttu. Uskonto voi muuttua ja elämäntilanne ,mutta jos ihminen edesvastuton ja narsisstinen niin se pysyy aina...Onko miehella hyvä luonne ja onko sinun tyttärellä-kärsivällisyyttähan avioliitossa eniten tarvitaan ja pitkämielisyyttä.

Vierailija
5/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä paljonkin jos toinen kristitty ja toinen muslimi. Kannattaa keskustella asiat selviksi.

Vierailija
6/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten joskus. Itse olen satanisti, siis ihan oikeasti, ja poikaystävä ateisti. t. teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä