Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitienpäivä

Vierailija
11.05.2014 |

Aamulla nukuin koiran unta kello 10.30 asti jolloin koko aamun ahkeroineet lapset ja mies tulivat herättämään. Sänkyyn sain kupillisen kahvia ja kortin joka sisälsi vihjeen. Seurasin vihjeitä viiden kortillisen verran (joka kortissa oli lasten piirtämä ja värittämä sydän ja vihje) Lopuksi löytyi kaappiin piilotettuna lasten tekemät kortit ja valitsema ruukkuruusu. Sitten syötiin heidän tekemää aamupalaa. Nyt mies lähti lasten kanssa pyöräilemään ja hakemaan pizzaa:D

Olen ollut kotona lasten kanssa useita vuosia. Lapset, mies, koti, harrastukset= Minä.

Olen onnellinen ja tunnen itseni rakastetuksi. Isoimmat lapset eivät asu enää kotona mutta tulivat äitienpäiväksi jo eilen illalla eivätkä lainkaan ylläpidettäviksi vaan mua on hemmoteltu.

Onko muita joilla ollut kiva äitienpäivä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihan kiva! Mies nukkuu ihan aina pitempään kuin minä, mutta niin vain hiiviskeli sängystä kahdeksan maissa tänään. Nukahdin ihan oikeasti uudestaan ja heräsin siihen, kun isot lapseni ja poikapuoleni tassuttelivat makkariin.

Sain lahjat ja ruusuja, mies oli paistanut uunissa croissanteja ja tehnyt jopa niiden sisään sienimuhennoksen! Eka kerta kun sellaista yrittä kokkailla ja hyvää oli. Sain myös salaattia ja pari pikkuleivosta. Lpaset olivat siivonneet keittiön. Kävimme sitten aamusaunassa.

Mies lähti pian töihin ja viettelen päivää ihan arkisesti. Kuuntelen radiosta äitienpäiväohjelmia ja tapetoin olohuoneen seiniä.

Pienimuotoine äitienpäivä tänä vuonna, mutta ihan kiva fiilis.

Vierailija
2/2 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan enempää positiivisia äitienpäiväkokemuksia tänään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla