Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikin lataaminen Youtubesta, tekeekö kukaan tätä?

Vierailija
11.05.2014 |

Eli lataako kukaan ton LataaYoutube palvelun kautta biisejä? Onko ihan laillista ettei voi tulla mitään sanktioita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta puuhaa on

Vierailija
2/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn toimiessa miten se toimii en enää edes ymmärrä miten joku jaksaa nähdä vaivaa biisiensä eteen noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole laitonta, kunhan ei jaa niitä eteenpäin, mutta eikö niitä voi vaan kuunnella sieltä youtubesta?

Vierailija
4/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, mutta siitä on käsittääkseni ihan mahdotonta jäädä kiinni, joten ihan rauhassa vaan. Käytin sellaista sivustoa, joka "pakkasi" kappaleen tallennettavaan muotoon, ei kai se ole laitonta? Jos sen sitten tallennan koneelle, niin eihän siitä välity mitään tietoa minnekään. Paitsi koneelleni. Ja koneiden randomtarkastuksiahan ei Suomessa tehdä.

Vierailija
5/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus tuohon sortunut minäkin ennen kuin edes tiesin, ettei niin saisi tehdä.

Vierailija
6/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksumpiakin tapoja ladata biisejä. En yllytä tietenkään etsimään tietoa googlesta.

Vierailija
7/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan keksi miten tuo voisi olla laitonta. YTD Youtube Downloaderilla tai lataa.youtube.comin kautta voi ladata.

Vierailija
8/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:11"]

Ei tietääkseni ole laitonta, kunhan ei jaa niitä eteenpäin, mutta eikö niitä voi vaan kuunnella sieltä youtubesta?

[/quote]

Mä siirsin biisejä Nokian kännykkääni, siksi tein sitä. Kännykkäni avulla pystyi biisejä kuuntelemaan autossa fm-lähettimen avulla. Nykyään kun mulla on iPad ja Grooveshark (ilmainen musiikintoistopalvelu) ja erillinen fm-lähetin, niin en enää imuroi You Tubesta.

5

Vierailija
9/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:55"]

En ainakaan keksi miten tuo voisi olla laitonta. YTD Youtube Downloaderilla tai lataa.youtube.comin kautta voi ladata.

[/quote]

Ne voi myös muuntaa haluamaansa muotoon vaikka mp3. Itse lähetän ne ladatut biisit Blue Toothin kautta kännykkään...

Vierailija
10/13 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollain voi olla vaikea tapa kuunnella musiikkia. Hirveä vaiva.

Vierailija
11/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä oo ollut alusta saakkakaan mikään laillista, ei ainaka toisen työtä saa levittää nettiin, ei tuu edes lailliseks koskaan, se on toiselta varastamista, toisen tekijäoikeuksiarikkova.. mp3 on vain omalle tietokoneelle kehitetty muuntoformaatti että saa omat cdt pienempään osaan vaikka lenkille ja autoon, nettiin levitys on aina ollu laitonta..

Vierailija
12/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuunnella kaikkia, joitain albumeja on poistettu tai "video ei ole käytettävissä", on jopa rangaistava teko, jatkuvalla syötöllä häkkikin kilahtaa päälle, aina tulee rikoksista häkkiä.. vinyyli tulee kokoajan takas ni kohta ei oo ainuttakaan kappaletta tubessa, omalla koneella on aina omat oikeutensa mut nettipiratismi on laitonta miten tahansa..

Vierailija
13/13 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nuori likka jäi kiinni ja istu oikeudessa asiasta kun latas netistä albumin, voi välittyä tiedot nettipoliisille / millä on tekijänoikeudet.. netistä ei saa ladata eikä sinne lähettää, muuten kaikki on sallittua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän