Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toivottelet Facebookissa hyvää äitienpäivää?

Vierailija
11.05.2014 |

Minkä takia kirjoittelet facessa äitienpäivätoivotuksia? Eivät ne kaverisi ole sinun äitejä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa...

Vierailija
2/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverit ovat äitejä, joten toki toivotan heille hyvää äitienpäivää. Toivotan minä heille hyvää joulua, hyvää lomaa, hyvää matkaa ja jopa hyvää työpäivääkin. Nimipäiväonnittelutkin laitan muistaessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on äitienpäivä, ei "oman äidin päivä".

Vierailija
4/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:25"]

Minun kaverit ovat äitejä, joten toki toivotan heille hyvää äitienpäivää. Toivotan minä heille hyvää joulua, hyvää lomaa, hyvää matkaa ja jopa hyvää työpäivääkin. Nimipäiväonnittelutkin laitan muistaessani.

[/quote]

Tottakai kavereille toivotetaan hyvää joulua, lomaa, matkaa yms. mutta äitienpäivä on eri asia. Silloin lapset muistavat äitejään ja mummojaan. Ei ole mitään mieltä siinä, että pitäisi muistaa myös onnitella kaikki kaverit, joilla on lapsia.

Vierailija
5/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä hyvää äitienpäivää voisi toivottaa vain omalle äidille? Silloinhan se olisi äidinpäivä, koska mulla ei ole montaa äitiä.

Vierailija
6/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton kysymys tämäkin on?

Vierailija
7/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä toivottelijat haluavat vaan muiden tietävän kuinka empaattisia ovat, se yleinen toivotus jossakin facen seinällä ei kyllä oikeasti tarkoita mitään!

Vierailija
8/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä, ei oman äidin päivä.

Vierailija
9/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äitienpäivä on äitien päivä, höhlä. Jos kaverit ovat äitejä niin miksei heitä onnittelisi? Toivotetaanhan hyvää jouluakin vaikka Se on kristillisessä mielessä Jeesuksen syntymäpäivä eikä kaikkien ihmisten syntymäpäivä.

Vierailija
10/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin. Se on jotenkin fiksumpaa, jos edes toivottaa hyvää äitienpäivää vain kaikille äideille. Minullakin on hyvänä ystävänä ja myös facebookissa yksi lapseton nainen, jonka äiti kuollut ja suree vielä. Olisi aika mautonta mennä toivottamaan sille hyvää äitienpäivää.

Vierailija
11/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:50"]Miksi sitä hyvää äitienpäivää voisi toivottaa vain omalle äidille? Silloinhan se olisi äidinpäivä, koska mulla ei ole montaa äitiä.

[/quote]

No toivotetaanko sun logiikalla sit isänpäivänä vaan sille omalle isälle?

Vierailija
12/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noihin toivotuksiin liittyy oman äitienpäivän hehkutus. Niissä luetellaan saatuja lahjoja, kukkia ja kortteja.

Minä en toivota hyvää äitienpäivää muille kuin omalle äidille. Sen sijaan voin toivottaa teille kaikille mukavaa päivää.