Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi pöh.. äitienpäivä piloilla :(

Vierailija
10.05.2014 |

Tai siis minun osaltani. Olen saanut aivan järkyn flunssan :(. En pääse lasten kanssa viettämään äitienpäivää. Varattuna ravintolasta pöytä, vierailuja isoäitien luona ja ennen kaikkea se yhdessäolo. Tiedän että se on yksi päivä muiden joukossa, mutta meillä on tiettyjä perinteitä mitä olemme tehneet joka äitienpäivä. No, minä vietän äitienpäivän tänä vuonna sohvalla nenäliinojen, buranan bebanthen voiteen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen flunssakuumeinen äiti. Tosin ei meillä ole noin aktiivisia suunnitelmia. Mies tekee kakun ja lapset on askarrelleet jotain. Joten ei mene äitienpäivä pilalle. Voin maata sohvalla. ;)

Vierailija
2/3 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on tässä tietysti se hyvä puoli, että saan tosiaankin vain olla ja levätä sohvalla. Hiukan kyllä huvittuneena jo mietin huomista, kun isä lähtee lasten kanssa äitienpäivä lounaalle ilman äitiä :) ja anoppilaan ilman minua. Äitini kun on sellasen hössöttävä pullantuoksuinen mamma, tyyliin "otatko lisää kavia" samalla jo kaataen kahvi kuppiin. Höpöttää koko ajan ja tunkee lisää syötävää, kun ainahan nyt yksi vielä mahtuu :) mutta olen hengessä mukana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että sulla olis huomenna sen verran parempi olo että pääsisit edes lyhyelle visiitille sinne mummolaan vaikka Buranan voimin. On se kurjaa kun sairauden takia suunnitelmat menee ihan kokonaan pilalle. T: Tämän viikon flunssassa maannut.