G: Pyyhkiikö teidän miesväki pippelinsä kun käy vessassa?
Meillä iso mies 32v ja pikkumies 5v pyyhkii. Meidän poika jopa opetti pienelle kaverillee, että "pippeli täytyy pyyhkiä, ettei housut kastu ja tule kipeäksi". Miten siis teillä?
Kommentit (21)
Miten siihen kullin päähän voi jäädä niin paljon kusta, että housutkin kastuvat ja tulee kipeäksi? Siihenhän jää ravistelun jälkeen korkeintaan yksi tai kaksi pisaraa.
En tiedä muista, mutta ainakin mä oon nähny monellakin miehellä kusitipan housujen etumuksessa wc- käynnin jälkeen, mm. serkkuni.
Ei pyyhi. Huutaa minut paikalle "PYYYHKIMÄÄÄÄN!"
Hyi! Miehenne varmaan haisee kuselle, kun ei pyyhi. : x
Ai housut tulee kipeäksi, jos ei pyyhi???
Eiköhän jokainen vedenheittokerta ja myös anatomia ole yksilöllinen. Eli pyyhkimisestä voi olla hyötyä tai ei. Joillakin saattaa lirahtaa housuihin vasta kun alushousut on vedetty päälle.
Naisten ei kannata tulkita näitä juttuja oman anatomiansa kautta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:00"]
En tiedä muista, mutta ainakin mä oon nähny monellakin miehellä kusitipan housujen etumuksessa wc- käynnin jälkeen, mm. serkkuni.
[/quote]Tarkoitatko alushousujen etumuksessa? Ei yksittäinen tippa voi taistella tietään alushousujen läpi ja vielä näkyä päällyshousuissakin. Siinä tilanteessa on jo tehty tarpeet housuihin tai on muuta karkailuongelmaa.
-Mies 29v-
Mies huuhtelee vedellä ja kuivaa, molempien asiointien jälkeen. Ehkä se kaikki johtuu siitä, että on kotoisin Ruotsista :D
Eikun oikeasti, ihanan siistiä ja hyvän makuista milloin vain.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:57"]
Miten siihen kullin päähän voi jäädä niin paljon kusta, että housutkin kastuvat ja tulee kipeäksi? Siihenhän jää ravistelun jälkeen korkeintaan yksi tai kaksi pisaraa.
[/quote]Virtsaputkeen jää aina muutama tippa ja se valuu housuun vaikka kuinka ravistelisi. Ja se on todella noloa jos housujen etumukseen ilmestyy kolikon kokeinen märkä läntti. Ainoa keino saada se varmasti pois on pestä mulkku ja itse pesen sen aina käytön jälkeen, jos mahdolilista. Jos pesumahdollisuutta ei ole (usen ylseisessä vessassa ei ole), niin sitten ensin ravistelen ja puristele ja sitten kuivaan pään paperiin ja lopuksi asettelen mulkun housuihin niin että mulkku on ylöspäin ja pää vaikka boxereiden resorin alla, jotta se pysisi siinä asennossa siihen asti että viimeiset tipat kuivaa pois.
Miksi pitää hokea jotakin mulkku -sanaa? Kuulostaa ihan naisen kirjoittamalta :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:00"]
[/quote]Tarkoitatko alushousujen etumuksessa? Ei yksittäinen tippa voi taistella tietään alushousujen läpi ja vielä näkyä päällyshousuissakin. Siinä tilanteessa on jo tehty tarpeet housuihin tai on muuta karkailuongelmaa.
-Mies 29v-
[/quote]Odotappa kun tulee joku 5-10 vuotta ikää lisää ja saavutat oikeasti miehen iän, niin tuo viimesten tippojen ongelma koskettaa myös sinua. Poikasilla tätä ongemaa ei varmaan ole niin usein
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:19"]
Miksi pitää hokea jotakin mulkku -sanaa? Kuulostaa ihan naisen kirjoittamalta :D
[/quote]Voit ajatella mulkun silalle ihan minkä tahansa sanan. Mikä olisi mielestäsi sopiva?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:19"]
[/quote]Joku vähän yksinkertainen mies tai joku hoitsutäti pätemässä huhupuheilla.
-Mies 29v-
"Ravistele ja puristele" :D Hulvaton mielikuva kaksin käsin hammastahnatuubia tyhjentävästä janipetteristä! Kannattaa varmaan vielä kiertää vastakkaisia suuntiin kuin lattiarättiä, että tyhjenee ne sienimäiset paisuvaiskudoksetkin. Nehän imeytyy ihan märiksi virtsasta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:07"]
Mies huuhtelee vedellä ja kuivaa, molempien asiointien jälkeen. Ehkä se kaikki johtuu siitä, että on kotoisin Ruotsista :D
Eikun oikeasti, ihanan siistiä ja hyvän makuista milloin vain.
[/quote]
Et ole tosissas! En ole ikinä kenenkään miehen nähnyt tekevän noin ja tuskin sinäkään imemistä harrastat jokaisen wckäynnin jälkeen? Toisaalta Ruotsissahan on tunnetusti paljon...
En tiedä. En koe tarpeelliseksi tiedoksi mieheni vessakäyttäytymistä. Tiedän sen, että sulkee oven, vetää pöntön ja pesee kätensä. Nämä on ihan kuultavissa olevia asioita. Enkä myöskään ota aikaa miehen vessassa käymisestä. Joskus voi arvella että nyt isommasta tarpeesta kyse kun kestää kauemmin.
Miehestä en tiedä mutta poika ei ainakaan.