Miksi mies ei viestittele
Olen tapaillut erästä miestä nelisen kuukautta viikonloppuisin. Olemme molemmat eronneita, arkisin kiireisiä ja lapsivapaa aika vietetään yhdessä. Saunomme, kokkaamme, katsomme tv:tä, juomme viiniä, ulkoilemme tms. Nautimme seksistä ja toistemme seurasta. Mies useimmiten ehdottaa tapaamista. Tapaamisen välillä mies ei kuitenkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta. Vastaa viesteihin erittäin lyhyesti, eikä esitä vastakysymyksiä. Monesti jo ajatellut, ettei sitä vain kiinnosta, kunnes hän ottaakin yhteyttä ja ehdottaa taas tapaamista. Mies ei koskaan kehu ulkonäköäni tai käytä mitään hellittelynimiä. Pitää kyllä kainalossa, pussaa ja hieroo hartianikin.
Miksi mies on niin etäinen kun emme ole samassa paikassa ja miksi hän ei koskaan kehu, mutta kuitenkin tahtoo nähdä ja viettää viikonloppunsa kanssani?
Kommentit (15)
Tärkeämpi kysymys: miksi sinulle riittää tuollainen suhde, jos kerran selvästi kaipaisit muuta?
Koska sinä annat hänen tehdä niin. Älä ole kynnysmatto.
Sitä kiinnostaa vain seksi. Vaimokin saattaa olla kuvioissa. Parisuhdetta tuosta ei tule. Kyllä kiinnostunut mies on kiinnostunut koko ajan eikä vain silloin kuin se hänelle sopii. Siirry seuraavaan.
Jaa taas mennään, tapailumies vol. 3452.
Sillä on toinen akka jota tapailee viikolla.
naiset ovat kännykkäriippuvaisia. ihan sairasta
Tekee kaikki hommat arkena, että ehtii olla sun kanssa viikonloppuisin.
Heti alko nämä "sillä on toinen" jutut. itse en ainakaan jaksa jatkuvasti viestitellä, koska on omaakin elämää tapaamisten välissä. joskus on työ kiireitä, itse ainakin syvennyn myös harrastuksiini tai muuten vain välillä haluan olla vaan itsekseni, puhumatta kellekään. riippuu tietty luonteestakin, mutta luulen että aika monet hiljasemmat miehet ajattelee samalla tavalla. enkä ole ikinä harrastellut mitään sivusuhteita enkä muutenkaan peittele mitään, vaikka en jatkuvasti olekaan viestittelemässä.
Ikävää tuollainen yhteydenpito. Mies viihtyy omissa kuvioissaan liian hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Heti alko nämä "sillä on toinen" jutut. itse en ainakaan jaksa jatkuvasti viestitellä, koska on omaakin elämää tapaamisten välissä. joskus on työ kiireitä, itse ainakin syvennyn myös harrastuksiini tai muuten vain välillä haluan olla vaan itsekseni, puhumatta kellekään. riippuu tietty luonteestakin, mutta luulen että aika monet hiljasemmat miehet ajattelee samalla tavalla. enkä ole ikinä harrastellut mitään sivusuhteita enkä muutenkaan peittele mitään, vaikka en jatkuvasti olekaan viestittelemässä.
Kannattaa kumppanille jo alussa kertoa, että on iso oman tilan tarve. Ei tule pettymystä sille toisella joka kaipaakin tiivimpää yhteydenpitoa tapaamisten välillä. Kurjaa, jos toinen on noin passiivinen, eikä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kumppanille jo alussa kertoa, että on iso oman tilan tarve. Ei tule pettymystä sille toisella joka kaipaakin tiivimpää yhteydenpitoa tapaamisten välillä. Kurjaa, jos toinen on noin passiivinen, eikä kerro.
Tietysti voi kertoa oman tilan tarpeesta, mutta mielestäni on myös melko huonot lähtökohdat suhteelle jos kokoajan pitää viestitellä ja tietää/ehkä jopa vähän kytätä mitä toinen joka hetki tekee. itse olen onneksi löytänyt naisen joka on myös itsenäinen ja jolla on hyvä itsetunto. en usko että mikään suhde voi kunnolla toimia jos ei oikeasti osata olla yhtään itsekseen eikä luoteta kumppaniinsa.
Vaimoa sillä ei ainakaan ole. Olen käynyt hänen luonaan useamman kerran, eikä merkkiäkään naisesta siinä talossa. Hänelle on sopinut myös tapaamiset nopealla aikataululla, tyyliin tuutko hakeen mut keskustasta puolen tunnin kuluttua.. Tapaamisemme menee täysin minun aikataulujeni mukaan, olosuhteiden pakosta näemme siis viikonloppuisin tai joka toinen vkl.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpi kysymys: miksi sinulle riittää tuollainen suhde, jos kerran selvästi kaipaisit muuta?
Ei se oikein riitäkään, siksi pohdinkin tätä nyt. En myöskään kaipaa jatkuvaa viestittelyä, mutta jokunen viesti silloin tällöin olisi kiva tapaamisten välilläkin. Mietin, mikä hänen käytöksensä taustalla on, mutta onko paras kysyä häneltä itseltään vai suosiolla unohtaa koko juttu?
Vaimo ei tykkää jatkuvasta somettamisrsta