Pyysin naista leffaan.
Pyysin naista leffaan kanssani.aiemmin oli ollu puhetta, että voitaisiin mennä syksyllä joku katsomaan. Nyt kuitenkin kiitti nätisti, mutta ei kuulemma mene mitään häntä kiinnostavaa ja koronan takia ei viitsi muutenkaan mennä. Oliko tämä pelkkä tekosyy pakeille vai miten pitäis tulkita?
Kommentit (9)
Oli pakit, koska muuten olisi sanonut ettei mene mitään kiinnostavaa leffaa, MUTTA että voisitte esim käydä paikassa X
Itse en lähtisi juuri nyt leffaan, vaikka ite Pittin Brädi kysyisi. Ei välttämättä tekosyy.
Oli varmaan totta, ettei mene mitään kiinnostavaa, eikä koronan takiakaan viitsi lähteä, eikä muutenkaan kiinnosta tavata sua.
Eli ota ihan rehteinä pakkeina vaan.
Olisit pyytänyt naista antamaan peffaa. Jospa se olisi kiinnostanut enemmän kuin leffat.
Ai se olit sinä. Naurettii edellisen panolumpun kanssa jollekin luuserille, joka yritti tavoitella leffaan sitä, samalla kun kiihkonussittiin. Kuulostat liian kiltiltä sille pikkulumpulle. Luota, et menettänyt mitään.
Itse pyysin naista luonaalle ensiterffien jälkeen ja hän sanoi, että voi tulla, koska hänen täytyy "pestä hiukset". Klassiset pakit ja minun mielestä se oli perinteisen hienovaraisesti ilmaistu ettei nappaa.
M
Oli