Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menihän mies hiireksi

Hiirimies
16.12.2020 |

Terve, olin avoliitossa noin 25 vuotta. Mies petti muutama vuosi sitten ja se tuli puskista. Kriisiään siitä tuli, mutta jatkoimme yhteiseloa. Mies oli silloin ihan hysteerinen kun pelkäsi että jätän, mutta halusin jatkaa. Mies vannoi että kaikki toisen naisen kanssa loppui siihen, tuo nainen on minua vuosia vanhempi, isoäiti jo.sain sitten selville että eipä se yhteydenpito ollutkaan loppunut. Mies muuttui kauhean ärtyneeksi ja riitaiseksi, haukkui mennen tullen. En kertonut tietäväni että se sama mummo pyörii kuviossa edelleen.sitten mies teki ratkaisun eli vain häipyi mitään sanomatta. Niin loppui 25 vuotta.

Noh. Nyt sitten 1.5 vuoden päästä mies alkaa soittelemaan joka päivä.kertoo rakastavansa, ikävöivänsä ja ettei tuo toinen olekaan mikään rakkaussuhde. Ei halua kertoa miksi sitten on tuon mummon kanssa, voiko olla vaan seksisuhde. Puheluja tulee joka päivä, useitakin. Nyt puhuu että suhde ei olekaan hyvä ja vihjailee että voidaan jopa harkita yhteenpaluuta. Mutta mitään ei lupaa, ainoastaan vihjailee. Koen jotenkin että pitääkö minua aivan bimbona, tyyliin että odottaisin loppuelämän jos herra sattuu haluta palata kotiin.kysyin ihan että pitääkö minua idioottina ja suorastaan karjui ettei varmasti pidä. Tosin mies ei koskaan tajunnut tunneasioista mitään mikä tuli huomatuksi sosiaalisissa tilanteissa muuallakin.

Tämä on ihan uusi piirre ukossa.en tunne häntä enää. Persoona on muuttunut, jotenkin alistunut, hiljainen, ahdistunut, liian rauhallinen. Tämä uusi nainen on kuulemma niin hieno ihminen että ilmeisesti ukonkin piti muuttua lähes hiireksi, itse asiassa kun näin niin muistutti enemmän vanhaa mummoa kuin miestä, sen verran selvä oli muutos.Ei halua kertoa mitään uudesta naisestaan joka siis se sama mummo joka jo aiemmin, jotenkin kuitenkin ei ainakaan arvostavasti kerro. Vihjannut ettei suhde ole hyvä.

On tullut mieleen ettei taida mummo tietää mitä peliä ukko pitää nyt sitten hänen selän takana.
On se sääli nähdä että mies menee sekaisin vanhana. Tuntuu välillä ettei se tiedä haluaako olla minun kanssa vai tuon mummon kanssa.uskomatonta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee samaa virhettä kun minä aikoinaan. Otin miehen takaisin, vaikka selvisi että oli 10 vuotta minua pettänyt. Ehkä vuoden verran meillä meni suht hyvin, ja sitten kaikki muuttui entistä pahemmaksi. Erosta on nyt 8 vuotta ja ainut mitä kadun on se että katselin sitä k*rpää niinkin pitkään. Miten voikin naisen itsetunto olla pirstaleina. No, ei ole enää ja olen uudessa parisuhteessa. Tsemppiä.

Vierailija
2/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko paskantaa sun naamallesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat puheluihin. En ymmärrä.

Vierailija
4/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mummo on joku kokenut narsu, niin ehkä se pitää sitä ukkoas hyvin pihdeissään. Mutta pakko ne kolme sanaa on silti sanoa: Jätä se ...

Vierailija
5/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko paskantaa sun naamallesi?

Mitä, onko ukkokin löytänyt vauvikselle???

Vierailija
6/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu

Sincc

Vierailija
7/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo niin helppoa unohtaa 25 vuotta.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän