Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: en ole sheivannut intiimialuettani vuoteen

Vierailija
09.05.2014 |

T: rämemajava :B

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sitä tehnyt ainakaan 12 vuoteen, kerran silloin kokeilin ajella kaikki pois, ja mies suorastaan pelästyi, ei tykännyt yhtään, enkä kyllä tykännyt itsekään kun se alkoi kasvaa. Mutta ei mulla silti ole mikään majava, tai olisi eläinparka todella kylmissään.

Mulla on normaali uimapuku, eikä ole koskaan karvat sieltä esiin tulleet, ei mulla karvat kasva pitkin reisiä ym. 

Sellainen kiva tuuhea kihara olis kiva, nyt on vaan suoria karvoja, ja iho näkyy läpi. Karvat kasvaa vakoa kohti, joten ei ne mitenkään voi edes rehottaa edes alushousujen ulkopuolelle.

Vierailija
22/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:01"]

Mulla on normaali uimapuku, eikä ole koskaan karvat sieltä esiin tulleet, ei mulla karvat kasva pitkin reisiä ym. 

Sellainen kiva tuuhea kihara olis kiva, nyt on vaan suoria karvoja, ja iho näkyy läpi. Karvat kasvaa vakoa kohti, joten ei ne mitenkään voi edes rehottaa edes alushousujen ulkopuolelle.

[/quote]

Taidat olla varsinainen onnenmajava. Tosi ärsyttävää kun karvat leviävät reisille, kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sheivannut, enkä trimmannut puskaani. En saa suuseksiä, mutta mies pitää sitä muutenkin ällöttävänä, joten mitäpä turhia. Kutiava sänki ja turha työ eivät kiinnosta.

Vierailija
24/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä :D Että oikein pitää tunnustaa, ettei ole sheivannut. Ja jokuko ihan oikeasti sheivaa/on sheivaamatta miesten takia?!

Anna mun kaikki kestää! :D

Vierailija
25/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin tosi pitkään sheivaamatta, no nyt sheivasin jokin aika sitten ja kaduttaa. ärsyttävä kutina kun karvat kasvaa takaisin ja olin ehtinyt unohtaa miten muutenkin överiherkkä ihoni on todella herkkä intiimialueilta - ei tykännyt yhtään sheivauksesta vaikka hajusteettomia tuotteita käytin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä