Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa lähti omat ripset ja nyt käytän

Vierailija
09.05.2014 |

sellaisia tekoripsiä, jotka liimataan itse yläripsien yläpuolelle. Siellä täällä on pari omaa ripseä jotka on alkaneet kasvaa. Onko vaarana että tuo ripsiliimaa pilaa omien ripsien kasvamisen? Onko mun kuljettava pari kuukautta ripsettömänä jotta saan omat ripset takaisin vai pystyykö omat ripset kasvamaan liiman kanssa söhrimisestä huolimatta? Tekoripsiähän ei varsinaisesti laiteta ripsiin kiinni mutta siinä lähellähän ne on ja saattaa välillä tarttua ripseen kiinni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pitäis tietää, että miksi ne ripset lähti? Sairauden vai väärän kauneudenhoidon takia. Eli onko juuret vahingoittuneet?

Vierailija
2/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:54"]sellaisia tekoripsiä, jotka liimataan itse yläripsien yläpuolelle. Siellä täällä on pari omaa ripseä jotka on alkaneet kasvaa. Onko vaarana että tuo ripsiliimaa pilaa omien ripsien kasvamisen? Onko mun kuljettava pari kuukautta ripsettömänä jotta saan omat ripset takaisin vai pystyykö omat ripset kasvamaan liiman kanssa söhrimisestä huolimatta? Tekoripsiähän ei varsinaisesti laiteta ripsiin kiinni mutta siinä lähellähän ne on ja saattaa välillä tarttua ripseen kiinni.

[/quote]

Ei vahingoita, mutta ole varovainen ripsiä poistaessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan