Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen joulun sinä järjestäisit K&K (kiltille ja kunnolliselle) -miehelle?

Vierailija
16.12.2020 |

Niin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri sellainen mies!

Siivotaan ja laitetaan kuusi ja sen alle lahjat. Joulupäiväksi mennään miehen vanhemmille.

Vierailija
2/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotaisiin kaakaota ja pelattaisiin videopelejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitskän tekemää rosollia ja joku uusi videopeli lahjaksi.

Sitten joulun jälkeen myöhäisenä lahjana ilmainen käynti psykologille jossa psykologi selvittää kilttiksen motiiveja tämän tietämättä, että onko esim. potentiaalinen joukkomurháaja

Vierailija
4/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikituntemattomalle? En minkäänlaista.

Vierailija
5/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tulee jouluksi ja on juuri kuvailemasi mies, kunnollinen ja kiltti. Lämmitän saunan ja syödään jouluruokia. Illalla mennään kävelemään jos sää sallii ja käydään katsomassa hautausmaiden kynttilöitä. Vielä iltatee tai iltakaakao, joulutorttuja ja maustekakkua ja sitten tutimaan puhtaisiin lakanoihin.

Vierailija
6/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. Jouku järjestetään yhdessä, tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon mun oman kiltin ja kunnollisen miehen kanssa järkätään joulu yhdessä. Minä laitan ruuat, mies paistaa kinkun ja suolaa kalat. Minä leivon ja isot lapsemme auttavat. Porukalla siivoamme. Lasten lahjat hankimme yhteistuumin, samoin isovanhempien. Miehelleni ostan pullon konjakkia, lahjakortin kauppaan, jossa myydään hänen harrastukseensa liittyviä juttuja ja kirjan. Saa nähdä mitä mieheni ostaa minulle. Mies hakee metsästä kuusen lasten kanssa ja lämmittää joulusaunan + hankkii joulupukin. Vietellään rauhallinen joulu isovanhempien kera. Joulupäivänä lökötellään kotosalla. Tapanina kyläillään. 

Vierailija
8/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyditys jollekin saarelle, jossa on loputtomasti roiskeläppäpizzaa, kolaa, p*rkkelia ja videopelejä - mutta ei nettiä!

Vierailija
9/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestä joulua kenellekään kun en ole kenenkään äiti. 

Vierailija
10/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan suht samalla kaavalla mennään kun on jo 30v menty: puolenpäivän aikaan uunipuuro & joulurauhanjulistus. Sitten ne käyvät saunassa ketkä haluavat, vähän ehkä ulkoillaan. Viiden maissa on perinteinen joulupöytä ja kuuden -seitsemän välillä jaetaan lahjat ja istuskellaan olkkarissa. Joulupukkia ei enää käy, kun kuopuskin on jo 13. Illalla sitten vielä juustoja ja joku jouluinen jälkkäri.