Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tavutus tökkii AV:llä?

Vierailija
08.05.2014 |

Oletteko huomanneet, että viestit tavuttuvat miten sattuu ja lauseet katkaistaan ihan vääristä kohdista? Luulin, että johtuu älypuhelimesta, mutta kirjoitin ihan läppärillä viestin ja yksittäiset sanat katkaistiin ihan muualta kuin tavutuksen kohdalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomattu on. Tämä viikko on jo menty näin.

Näillä on täällä säädöt pielessä. Fiksumpi keskustelufoorumin pitäjä olisi korjannut ongelman jo aikoja sitten. Täällä mennään mistään mitään välittämättä. Pöyristyttävää!

Terveisiä vaan yksinkertaiseen ylläpitoon ja osaamattomille operaattoreille.

Vierailija
2/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut yhdessäkään ketjussa, yhtenäkään päivänä mainitsemaasi ilmiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:27"]

Mä en ole huomannut yhdessäkään ketjussa, yhtenäkään päivänä mainitsemaasi ilmiötä.

[/quote]

Miten se on mahdollista, kun tässäkin ketjussa edellisen viestin sanasta sitten on s edellisellä rivillä yksinään, ja itten seuraavalla?

Vierailija
4/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:27"]

[/quote]

Miten se on mahdollista, kun tässäkin ketjussa edellisen viestin sanasta sitten on s edellisellä rivillä yksinään, ja itten seuraavalla?

[/quote]

En tiedä, miten se on mahdollista, mutta ei minullakaan ole ollut mitään ongelmaa.

"Juu, huomattu on. Tämä viikko on jo menty näin.

Näillä on täällä säädöt pielessä. Fiksumpi keskustelufoorumin pitäjä olisi korjannut ongelman jo aikoja sitten. Täällä mennään mistään mitään välittämättä."

Kokeillaanpa, miten tuo kakkosen teksti tulee tähän viestiin.