Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako e pillerireseptin uusittua, ilman lääkärikäyntiä, jos edellinen on jo vanhentunut?

Vierailija
15.12.2020 |

Tarvitsisin pillerit ja tosiaan ollut taukoa niistä yli kaksi vuotta. Resepti ei kait enää ole voimassa, joten saako sellaisen uusittua ilman gynellä köyntiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen vuosi saa, kerran kahdessa vuodessa täytyy käydä paikan päällä.

Vierailija
2/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla reseptori- palvelua. Minä sain sieltä reseptin uusittua ilman lääkärikäyntiä. Nopeaa helppoa ja vaivatonta. Kirjoita Googleen tuo reseptori niin löydät perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerin voi uusia e-reseptillä

Vierailija
4/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen vuosi saa, kerran kahdessa vuodessa täytyy käydä paikan päällä.

Minä olen saanut opiskelijaterveydenhuollosta pillerireseptin koko ajan, eli yli viisi vuotta käymättä kertaakaan lääkärillä. Terveydenhoitaja on vain haastatellut. Edes alussa ei tarvinnut sen kummempaa.

Vierailija
5/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pmakannassa voi uusia. "Reseptiin, jonka uudistamispyyntö on vanhentunut, voidaan tehdä uusi uudistamispyyntö. Lääkäri voi joko hyväksyä, hylätä tai palauttaa uudistamispyynnön. Kun hän hyväksyy pyynnön, hän kirjoittaa uuden reseptin vanhan reseptin pohjalta ja lähettää sen Reseptikeskukseen. "

Vierailija
6/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein jokunen aika sitten neuvolan postilaatikkoon kirjeen, johon listasin reseptit, jotka haluan uusia. Muutaman päivän päästä puhelimeen kilahti tekstiviesti, että reseptit uusittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän