Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palautuuko naisen vartalo paremmin ja helpommin jos tekee lapset parikymppisenä?

Vierailija
30.07.2006 |

Olen kateellisena seurannut 20+ äitejä joilla on timmit vartalot ja sitten me +30v äidit ollaan ihan rupsahdettu. mistä johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan toista lasta ja ikää 22v.

Vierailija
2/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta reilu parikymppisenä saanut. Olen kyllä koko ajan ollut aika timmissä kunnossa. Raskauksista tuli muutama lisäkilo, jotka lähti parissa kuukaudessa veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin palannut normaaliin olomuotooni ja jopa vähän hoikempaankin synnytyksen jälkeen, koska täysimetin vauvaani 6kk ja sen jälkeen osittaisimetyksellä 1v2kk ikään asti.

Lisäksi liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti. Ikää 27 v.

Vierailija
4/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan sain 17-v ja toisen 20-v. Mutta kroppa ei kuitenkaan ole entisensä ja varsinkin rinnat on riipahtaneet.

Vierailija
5/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huono selitys ylipainolle " Lapset ovat lihottaneet."

Vierailija
6/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksoseni 22v ja massu oli synnytyksen jälkeen aikamoinen säkki ja ylipainoakin oli tullut reippaasti raskauden aikana. Muutamassa vuodessa sain kuitenkin itseni aika hyvään kuosiin painonvartioiden avulla sekä kävin 2 kertaa viikossa salilla tekemässä minulle suunnitellun treenin. 29v ja 30v synnytin 2 seuraavaa lastani ja vaikka mitä yrittäisin tehdä ei tuo massu tuosta häviä mihinkään :( Valtava löysä nahkapussi seuraa minua ilmeisesti lopun elämääni. Ikää minulla on nyt 34v

Vierailija
7/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetä joustavuuttaan iän vanhetuessa...? Joten olettaisin että kilot voivatkin hävitä nopeasti iästä riippumatta, mutta se nahkapussi jäänee helpommin venhemmilla naisilla roikkumaan...? Minä en ymmärrä, kuinka joillakin parikymppisillä ei ole MITÄÄN raskauden merkkejä mahassaan...! Vatsalihaksilla tmv. tuskin saa nahkaa kiinteytettyä...? Itsekkin varmaan pitäisi tehdä lapset nyt, kun ikää jo 25-vuotta...;)

Vierailija
8/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten se huononee. Mutta tottakai se riippuu myös geeneistä, ruokavaliosta ja liikunnasta.

Vierailija
9/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minullakin oli melko kookas maha odottaessa.

Tosin tässäkin on yksilöllisiä eroja. Ei kaikki nuoretkaan äidit palaudu tuosta noin vaan, mutta voisihan sitä olettaa että nuorella iällä palautuminen on nopeampaa.

Vierailija
10/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva vaan oli aika iso, joten siinä kai selitys. Itselläni pieni vauva ja nahka ei roiku, eikä myöskään raskausarpia yhtään mahassa.

Vierailija
11/11 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ihan fakta ja tutkittu juttu. Toki on hyväkuntoisia 40-kymppisiäkin. Itse olen mielestäni hyvässä kunnossa vielä 35-vuotiaanakin, geenit ne vaikuttaa. Isäni on 72-vuotias ja hänellä on parempi kunto kuin monella 2-kymppisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän